علی کریمی از ریاست فدراسیون فوتبال باز ماند/ شهاب الدین عزیزی خادم رییس شد/ اظهارات کریمی در باره انتخابات + ویدیو

يکشنبه 10 اسفند 1399 - 13:09

شهاب الدین عزیزی خادم در حالی با اکثریت آرا در مرحله دوم به عنوان رییس فدراسیون فوتبال ایران در 4 سال آتی انتخاب شد که علی کریمی در دور اول رای گیری توانست تنها 9 رای را کسب کند.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

شهاب الدین عزیزی خادم 43 ساله که در دور اول 35 رای کسب کرده بود، با اکثریت آرا و کسب 49 رای در مرحله دوم، به عنوان رییس جدید فدراسیون فوتبال ایران در 4 سال آتی انتخاب شد.

سوابق ورزشی‌ وی عضویت در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و ریاست هیئت مدیره دو باشگاه پیکان و سایپا است. عزیزی خادم در انتخابات هیات رییسه سال 1390 نیز در رقابتی انتخاباتی، علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال را شکست داده و به هیات رییسه فدراسیون فوتبال راه یافته بود.

بر اساس نتایج رای گیری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال در دور اول، شهاب الدین عزیزی خادم 35 رای، مصطفی آجرلو 18 رای، کیومرث هاشمی 24 رای و علی کریمی 9 رای به خود اختصاص دادند و یک رای هم باطل شد.

علی کریمی بعد از اعلام اسامی در پایان رای گیری دور اول و در حالیکه تنها 9 رای به خود اختصاص داده بود، سالن را در میان تشویق حاضران ترک کرد.

حرف‌های علی کریمی در باره رای گیری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال

علی کریمی با بیان این که مشخص بود رأی نمی‌آورم، خاطرنشان کرد، به این خاطر در انتخابات حاضر شدم که پس فردا نگویند شرایط برای حضور فوتبالی‌ها مهیا شد، اما کسی نیامد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال مهندسی انتخابات، به طعنه روز مهندس را با یک هفته تاخیر تبریک گفت و افزود: امیدوارم کسی که انتخاب می‌شود، کارهای اساسی برای فوتبال کشور انجام دهد.

پربیننده ترین خبرها