لفاظی ‌های وزیر جنگ اسرائیل درباره تاسیسات هسته‌ای ایران

لفاظی ‌های وزیر جنگ اسرائیل درباره تاسیسات هسته‌ای ایران
شنبه 16 اسفند 1399 - 14:23

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در گفت‌وگویی با تلویزیون "فاکس‌نیوز" آمریکا مدعی شده که ارتش اشغالگر در حال به‌روز رسانی طرح‌های خود برای حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران است و "آماده است به تنهایی دست به اقدام بزند، اسرائیل اهداف زیادی را در داخل خاک ایران مشخص کرده است که حمله به آنها می‌تواند به توانایی ایران برای توسعه برنامه هسته‌ایش لطمه وارد کند."

العالم- درگوشی

وقتی می‌گوییم اظهارات "بنی گانتز" ادعا و لفاظی‌هایی بیش نیست منظورمان این است که جهانیان از ماهیت تروریستی، جنایتکارانه و خونریز رژیم اشغالگر به خوبی آگاه هستند. اگر این رژیم از سوی کشوری تهدید حتی بالقوه احساس کند، بدون هیچ ابایی از تجاوز به آن کشور دریغ نمی‌کند ولی ایران را از این قاعده استثنا کرده چرا که سران صهیونیستی از جمله گانتز می‌دانند که ایران از قدرت بازدارندگی لازم در مقابل اسرائیل برخوردار است و این رژیم را در صورت اقدام نظامی علیه ایران، در موقعیت پشیمانی قرار می‌دهد.

بار دیگر می‌گوییم که اگر رهبران رژیم صهیونیستی می‌توانستند دست به اقدامی علیه ایران بزنند، هیچ‌گونه تاخیری در انجام آن نمی‌کردند و لذا نیازی به این همه لفاظی‌ها و جار و جنجال‌ها درباره "طرح‌های‌شان" برای حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران نداشته‌اند. در حالی‌که اسلاف گانتز جرات نزدیک شدن به این تاسیسات هسته‌ای نداشتند و ایرانِ امروز پیشرفته‌تر و قدرتمندتر از ایرانِ دیروز است، پس چگونه گانتز جرات می‌کند دست به چنین حماقتی بزند؟!!

گانتزِ ناکام و رئیس سرافکنده‌اش، "بنیامین نتانیاهو"، در متقاعد کردن دولت‌های راستگرا و بسیار تندروی آمریکا، مانند دولت ترامپ، شکست خورده‌اند. اعضای دولت ترامپ، از جمله "مایک پمپئو"، "جرد کوشنر" و "جان بولتون" می‌دانستند که حمله به ایران جغرافیای سیاسی سرتاسر منطقه را تغییر خواهد داد و تمامی طرح و نقشه‌های آمریکا و غرب را به زباله‌دان تاریخ خواهد انداخت. لذا، اظهارات گانتز درباره "طرح‌ریزی برای حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران" چیزی نیست جز داد و بیدادهای شخصی که در حال غرق شدن است. وقتی اربابان گانتز در واشنگتن به شکست سیاست‌های احمقانه‌شان، موسوم به "سیاست فشار حداکثری" علیه ایران و نیز سیاست تهدیدهای نظامی‌شان اذعان کرده و برای بازگشت به توافق هسته‌ای تقلا می‌کنند، باید بگوییم که اظهارات گانتز و صهیونیست‌ها و صهیونیست‌زده‌ها علیه ایران فقط داد و فریاد و لفاظی است.

پربیننده ترین خبرها