معترضان با بستن راه هیات نتانیاهو، خواهان کناره گیری وی شدند + ویدئو

سه شنبه 19 اسفند 1399 - 21:38

شماری از شهرک نشینان روز سه شنبه به هیات بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که در حال سفرهای پیش ازانتخابات دو هفته بعد است ،حمله کردند.

العالم فلسطین اشغالی

هزاران شهرک نشین شامگاه شنبه برای سی و هفتمین هفته متوالی خواهان تظاهرات کرده و خواهان کناره گیری بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی شدند.

به گفته روزنامه یدیعوت آحرونوت، حدود هزار اسرائیلی در میدان بلفور نزدیک محل اقامت نتانیاهو در قدس تظاهرات کردند این در حالی است که صدها نفر نیز در پل ها و چهار راه های شهرهای مختلف اسرائیل تظاهرات کردند.

این تظاهرات بی وقفه برای سی و هفتمین هفته متوالی دو هفته پیش از انتخابات عمومی اسرائیل در 23 مارس جاری و چهارمین انتخابات در کمتر از دو سال برگزار می شود.

پلیس رژیم اشغالگر صهیونیستی که پایان روز شنبه پیش از تظاهرات در میدان پاریس و بلفور مستقر شده بود از عبور و مرور در خیابان های بن میمون، غزه، اغرون و ملک جرج در قدس غربی جلوگیری کرد.

تظاهرکنندگان بنرهایی با این نوشته ها " نتانیاهو شکست خوردی برو" ،" نتانیاهو برو " در دست داشتند، گروهی از هواداران نتانیاهو نیز با برخی تظاهرکنندگان درگیر شدند و برای گرفتن تابلوها با یکدیگر درگیر شدند و آب دهان بر روی یکدیگر انداختنن و آنها را "خائن " نامیدند.

بیش از 8 ماه، هزاران صهیونیستی هر هفته و گاهی بیش از یک بار در هفته تظاهرات کرده و خواهان کناره گیری نتانیاهو به خاطر دست داشتن در مسائل فساد و سوء مدیریت دولت در مهار بحران کرونا هستند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها