سرلشکر سلامی در آیین الحاق تجهیزات سایبری و جنگ الکترونیک به نیروی دریایی سپاه اعلام کرد:

دستیابی ایران به پیشرفت های فناورانه بزرگ عرصه دفاعی در دوران تحریم/ دستاوردهای حوزه جنگ الکترونیک از اجزای قدرت سپاه است

دستیابی ایران به پیشرفت های فناورانه بزرگ عرصه دفاعی در دوران تحریم/ دستاوردهای حوزه جنگ الکترونیک از اجزای قدرت سپاه است
دوشنبه 25 اسفند 1399 - 13:45

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه در دوران تحریم به پیشرفتهای فناورانه بزرگ درعرصه دفاعی دست یافته‌ایم گفت: امروز پیشرفت های جدید حوزه جنگال از اجزای قدرت ما محسوب می شود.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین الحاق تجهیزات سایبری و جنگ الکترونیک به نیروی دریایی سپاه با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، از میلاد امام حسین (ع) به عنوان سرچشمه آزادگی،فداکاری،حریت و تجسم ایثار و شجاعت یاد کرد و گفت: خلقت سپاه که الهام گرفته از عاشورای 61 هجری است؛ با معرفت، ایمان، آزادگی، شجاعت و تواضع در عین قدرتمندی آمیخته شده است و پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح ما به عنوان فرزندان ملت ایران از این خصوصیات و فضائل بهره مند هستند.

سرلشکر سلامی افول و نابودی را سرنوشت حتمی مستکبرین و دشمنان خواند و اظهار کرد: امروز در تقابل میان جبهه حق و باطل دشمنان ما برغم تمامی صحنه سازی ها و بزرگ نمایی داشته های خود، در میدان عمل خسته، ناکام و فرسوده شده اند و این فرسایش محصول استقامت و ایستادگی یاران انقلاب اسلامی است.

وی گرمای جهاد و مقاومت را مهم ترین عامل ذوب شدن کوه های یخی قدرت پوشالی استکبار توصیف و تصریح کرد: توفیقات بزرگ در پرتو ایستادگی، جهاد، قدرت سازی و خروج از انفعال حاصل می شوند و ساخت، گسترش و بکارگیری قدرت در ایران اسلامی زنجیره به هم پیوسته ای است که از منویات و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا سرچشمه می گیرد.

فرمانده کل سپاه الکترونیک را فرمانده سایر تجهیزات خواند و اظهار کرد: حرکات مکانیکی، فنی و مدرن هم متکی بر حیات الکترونیک هستند و گاهی جنگ الکترونیک سطح کاملی از یک تقابل بوده و برتری در این جنگ می تواند بخش مهمی از توان دشمن را از کار بیاندازد.

وی افزود: ارتباطات ، اطلاعات و سایر عرصه ها نیز وابسته به الکترونیک هستند و تلاش در این عرصه به معنای ایجاد تفوق جدیدی برای ما است ؛ بحمد ا... امروز ایران اسلامی در این عرصه حرفهای زیادی برای گرفتن دارد.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه امروز لایه های قدرت خود را افزوده و هر روز بزرگ تر می شود گفت: امروز ششمین مرحله از الحاق تجهیزات مهم و تعیین کننده به ندسا هم در ابعاد کیفی مطلوب و مدرن و هم در کمیت انبوه به انجام می رسد.

به گزارش سپاه نیوز؛ وی با بیان اینکه در دوران تحریم به پیشرفتهای فناورانه بزرگ درعرصه دفاعی دست یافته‌ایم گفت: الحاق های شش گانه تجهیزات به نیروی دریایی سپاه در سال جاری بیانگر این مهم است که قدرت دفاعی ما براساس ظرفیت های داخلی در حال گسترش است و امروز پیشرفت های جدید حوزه جنگال از اجزای قدرت ما محسوب می شود.

فرمانده کل سپاه در پایان با تاکید بر اینکه قدرت دفاعی ما کاملاً مجهز است گفت: ما مقتدرانه از منافع، عزت و شرافت مان دفاع می کنیم و اطمینان داریم در این دفاع مقدس پیروز خواهیم شد.

پربیننده ترین خبرها