خليفه داعش نمونه ای از اقدام آمریکا در تروریست‌پروری

خليفه داعش نمونه ای از اقدام آمریکا در تروریست‌پروری
يکشنبه 22 فروردين 1400 - 12:15

برای اثبات اینکه داعش دست پروده آمریکاست و در دامن سازمان های اطلاعاتی آمریکا رشد کرده است، نیازی به گزارش واشنگتن پست نیست زیرا همه شواهد این حقیقت را تایید می کند.

العالمكشكول

مساله جدید گزارش واشنگتن پست، میزان تمسخر عراقی ها و سوری ها و به طور کلی انسانیت توسط آمریکاست که این موجود وحشی را ساخت تا با این روش وحشیانه به انسانیت حمله کند.

همه گزارش های پیشین تاکید دارد پیدایش این سازمان های تکفیری بعثی و در راس ان داعش در زندان های امریکا در عراق به ویژه زندان بوکای بصره بوده زیرا امریکا همه تندروها و جنایتکاران سابقه دار بعثی و غیر بعثی را گرد هم آورد و به انان اجازه گردهمایی و تبادل آرا برای دست یافتن به تفاهم و ایجاد سازمانی نه برای هدف گیری اشغالگران امریکایی بلکه شهروندان عادی عراق داد زیرا بیشتر سرکرده های داعش از ابوبکر البغدادی تا خلیفه ابو ابراهیم الهاشمی القرشی و دیگر فرماندهان نظامی امنیتی و قانونی!! داعش از زندان های امریکا درآمده اند که نمی تواند اتفاقی باشد.

روزنامه آمریکایی واشنگتن پست چندی پیش اعلام کرد ابوابراهیم الهاشمی القرشی سرکرده فعلی داعش با زندانبانهای آمریکایی در بازجویی همکاری داشته به ویژه هنگامی که به او پیشنهاد شد درباره رقبای خود در دولت اسلامی عراق گزارش دهد وی نیز به شکلی غیر عادی سخن می گفت و همه تلاش خود برای مفید بودن به کار می بست.

مسخره اینکه این روزنامه افزود: القرشی که نام واقعی اش امیر محمد سعید عبدالرحمن مولی است اطلاعات مفیدی برای تعقیب واحد تبلیغاتی این گروه و هم چنین تعقیب غیرعراقی ها در سازمانش به امریکایی ها داده که همگی داوطلبانی از سراسر خاورمیانه و شمال افریقا بوده و زمان اشغال عراق توسط امریکا به این سازمان پیوستند.

مساله مورد توجه اینکه که گزارش های آمریکایی ازچگونگی آزادی شخصی با این خطرناکی از زندان های امریکا مطلبی نگفتند زیرا این گزارش ها حاکی است وی اواخر سال 2007 تا اوایل 2008 بازداشت شد و دهها بار مورد بازجویی مقامات نظامی امریکا قرار گرفت و زمان دقیق آزادی اش نامشخص است اما پرونده بازجویی در ژوئن 2008 بسته شد .

امریکا که بیش از هرکسی درباره وی اطلاعات دارد و وی را به عنوان فردی خطرناک و خونریز معرفی می کند و چیزی درباره محل اختفای وی نمی داند ادعا دارد در تعقیب وی است و برای بازداشت وی جایزه چند میلیون دلاری تعیین می کند ، بازی که برای همه دنیا روشن است و بر کسی پوشیده نیست زیرا این داعشی نیز مانند دیگر داعشی ها پرچم امریکاست که به اقتضای شرایط از آنان استفاده می کند و زمانی که برایشان فایده ای نداشته باشد، آنان را می کشند، در حالی که قربانی نیز عربها و مسلمانان هستند.

پربیننده ترین خبرها