حملات پهپادی و موشکی یمنی‌ها همچنان ادامه دارد؛ سعودی‌ها راه فراری ندارند

حملات پهپادی و موشکی یمنی‌ها همچنان ادامه دارد؛ سعودی‌ها راه فراری ندارند
دوشنبه 23 فروردين 1400 - 21:59

انتقال از وضعیت دفاع روی زمین به وضعیت حمله به مناطق حساس در عمق عربستان سعودی، ریاض را در موقعیتی بسیار شرم‌آور قرار داده است.

العالم- یمن

از ماه‌ها پیش به‌ویژه از اوایل سال جاری میلادی، موشک‌ها و پهپادهای ارتش یمن و کمیته‌های مردمی به صورت تقریبا هفتگی مواضع مهم در عربستان سعودی را در هم می‌کوبند.

نیروهای یمنی، امروز از انجام عملیات "30 شعبان" در عمق عربستان سعودی خبر داده که با استفاده از 17 پهپاد و موشک بالستیک انجام شده و با دقت به اهداف اصابت کرده است.

چند روز پیش نیز یگان پهپادی یمن مواضع حساس در پایگاه هوایی "ملک خالد" در منطقه "خمیس مشیط" را با استفاده از دو فروند پهپاد "قاصف کی 2" هدف قرار دادند. آشیانه هواپیماهای جنگی در فرودگاه أبها نیز هدف این حملات قرار گرفتند.

در آستانه 7 ساله شدن جنگ یمن، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی معادله قدرت را به نفع خود تفییر دادند و تحولی اساسی در نبرد با کشورهای متجاوز ایجاد کردند به نحوی که موشک‌ها و پهپادهای نیروهای یمنی مقرها و تاسیسات نظامی و حساس ائتلاف سعودی را با 18 فروند پهپاد و 8 موشک بالستیک مورد حمله قرار داند و یگان پهپادی نیز عملیات تهاجمی علیه فرودگاه أبها صورت داد و با دقت، به یک هدف مهم نظامی آتش گشود.

ارتش یمن و کمیته‌های مردمی همچنان تأکید می‌کنند که این حملات پاسخی مشروع به بمباران مناطق مختلف یمن و محاصره این کشور توسط ائتلاف متجاوز محسوب می‌شود.

پربیننده ترین خبرها