واکنش مقام سپاه به قارچ انفجاری در سرزمین های اشغالی/ وقتی که کسی شرارت می کند نباید انتظار دیگری داشته باشد

پنج‌شنبه 2 ارديبهشت 1400 - 15:07

معاون هماهنگ کننده سپاه: آن قارچ انفجاری را همه دیدند؛ وقتی که کسی شرارت می کند نباید انتظار دیگری داشته باشد

العالم ـ ایران ـ سیاسی

سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه اظهار داشت: صهیونیست ها خیلی تلاش کردند این حوادثی را که (روز گذشته) اتفاق افتاد، لاپوشانی کنند و انعکاس ندهند اما شدت انفجارها به حدی بود و آن قارچ انفجاری که شکل گرفت همه دیدند و صدها هزار نفر از مردم شاهد این حوادث بودند و صدای مهیبی که ایجاد شد نتوانستند آن را بپوشانند.

منابع صهیونیستی،‌ ظهر دیروز (چهارشنبه)، گزارش دادند که در یکی از کارخانه‌های امنیتی حساس در فلسطین اشغالی انفجاری مهیب به وقوع پیوسته است.

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» خبر داد که این انفجار مهیب، صبح روز چهارشنبه، در یک تأسیسات امنیتی حساس در مرکز فلسطین اشغالی به وقوع پیوسته و هنوز جزئیاتی درباره تلفات احتمالی این انفجار در دست نیست.

طبق این گزارش، ساکنان فلسطین اشغالی، صبح دیروز، دود بسیار زیادی را به هوا برخاسته بود در منطقه " گوش دان" رویت کردند و از این واقعه عکسبرداری و فیلمبرداری کردند.

انفجار
وی همچنین خاطرنشان کرد، اتفاق دیگری که در جنوب فلسطین اشغالی افتاد قابل کتمان نبود و طبیعی است وقتی که کسی شرارت می کند نباید انتظار داشته باشد که این شرارت به خودش برنگردد و در داخل خودش مسئله نباشد.

انفجار در نزدیکی تأسیسات اتمی «دیمونا» در فلسطین اشغالی

منابع محلی بامداد امروز (پنجشنبه) از به‌صدا درآمدن آژیر هشدار حمله موشکی در شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه خبر دادند.

دیمونا

خبرنگاران صهیونیست نیز گزارش دادند، از منطقه مابین «بئر السبع» و «دیمونا» در جنوب فلسطین اشغالی صدای آژیر هشدار حمله موشکی شنیده می‌شود که به گفته آنها، این منطقه برای حملات موشکی معمول نیست.

به دنبال انفجار بامداد امروز (پنجشنبه) درمنطقه ای نزدیک تاسیسات اتمی دیمومنا، خبرنگار شبکه «صدای آمریکا» نوشت: « اسرائیل به‌تازگی سامانه‌های پدافند هوایی در اطراف راکتور اتمی دیمونا و بندر ایلات را به دلیل نگرانی از حملات موشکی یا پهپادی، تقویت کرده بود».

پربیننده ترین خبرها