زمین می جنگد؛ اعلام همبستگی آزادگان با صهیونیست ها به روشی دیگر

زمین می جنگد؛ اعلام همبستگی آزادگان با صهیونیست ها به روشی دیگر
جمعه 10 ارديبهشت 1400 - 14:05

به محض انتشار خبر هلاکت و مجروح شدن دهها شهرک نشین صهیونیست در حادثه فروپاشی پلی به هنگام برگزاری یک مراسم در شهر الجلیل، هشتگ "#الجسر_المقدس" (پل مقدس) در فلسطین و اغلب کشورهای عربی و اسلامی ترند شد.

العالم - داغ های مجازی

در حادثه سقوط پلی در حین برگزاری مراسم مذهبی یهودیان امروز جمعه در منطقه الجرمق در الجلیل، 44 صهیونیست شهرک نشین به هلاکت رسیده و بیش از 150 تن مجروح شدند.

رسانه های رسمی رژیم صهیونیستی آمار تلفات را دهها نفر اعلام کردند که بر اثر ازدحام شدید در طی مراسم در منطقه "جبل الجرمق" کشته شدند. این رسانه ها گفتند که برای انتقال تلفات این حادثه، از هواپیما استفاده می شود.

منابع بیمارستانی اعلام کردند که کادر پزشکی درمان های اولیه بسیاری از مجروحان را انجام داده اند. پلیس این رژیم نیز اعلام کرد که به منظور تسهیل حمل و نقل مجروحان و تلفات، حرکت تاکسی ها و اتوبوس ها به سمت این منطقه متوقف شده و به مردم اجازه حضور در این منطقه داده نمی شود. ارتش این رژیم نیز به حال آماده باش درآمده است.

کاربران شبکه های اجتماعی هم عکس ها و ویدیوهایی را از محل حادثه منتشر کرده اند. آنها در توییت های خود نوشتند که رژیم صهیونیستی و شهرک نشینانش خاک فلسطین را اشغال کرده و فجیع ترین جنایات را در آنجا مرتکب شده و ساکنان اصلی آن را اخراج کرده اند و اکنون این زمین است که انتقام می گیرد.

کاربران ضمن ابراز خوشحالی از هلاکت و مجروح شدن دهها شهرک نشین صهیونیست، آن را نشانه تحقق وعده خداوند برای مجازات ظالمان و گرفتن انتقام خون شهدا و مجروحان و مقدسات از جمله مسجد الاقصی دانسته و گفتند که این اتفاق مایه شادمانی است که خداوند و رسول خدا و ائمه و شهدای ملت های عرب، درماه مبارک رمضان هدیه کرده است.

یک کاربر با عنوان "layla hanim" نوشت: "این زمین مال شما نیست. این زمین گور شماست.. حتی زمین هم در کنار ملتش می جنگد. خدایا این حادثه را آخرین مصیبتشان قرار نده و بگذار ما قدرتنمایی تو را در حق آنها ببینیم.. مرگ بر اسرائیل .. پل مقدس".

کاربری با عنوان "hawraa yassin" نوشت: صبح افتخارت به خیر قدس.. صبح انتقام به خیر مسجد الاقصی

کاربر دیگری با عنوان "IBRAHIM DRW" نوشت: زمین از غاصبان خود انتقام می گیرد

کاربر دیگری با عنوان "Abo Ali Reda" در توییت خود ضمن تهدید رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان گفت: از این به بعد از این صحنه ها زیاد می بینید

کاربر دیگری با عنوان "سارة جابر" نوشت: خوشحالیم از این که پل فرو ریخت و جنازه شما این سو و آن سو پراکنده شد. و این خوشحالی هدیه خداوندی است که دعای مادران را در ماه مبارک رمضان مستجاب کرده است. ما خاک ما را در ماه رمضان اشغال کردید و ما آن در ماه رمضان از شما پس می گیریم.

پربیننده ترین خبرها