کاربران فضای مجازی: روز جهانی قدس امسال متفاوت خواهد بود

کاربران فضای مجازی: روز جهانی قدس امسال متفاوت خواهد بود
شنبه 11 ارديبهشت 1400 - 18:22

کاربران شبکه های اجتماعی در آستانه روز جهانی قدس در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، به تحولات اخیر در فلسطین اشغالی واکنش نشان دادند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

برخی کاربران با اشاره به آتش سوزی گسترده در کارخانه اسراییلی ها در خلیج حیفا تاکید کردند که روز جهانی قدس امسال با سال های قبل متفاوت خواهد بود.

کاربران کویتی نیز توییت کردند که شعار روز جهانی قدس سال 2021 ، "ملتها علیه سازش" خواهد بود.

برخی کاربران به اظهارات شیخ قیس الخزعلی دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق درمورد روز جهانی قدس اشاره کردند؛ او گفت که مساله زوال رژیم اشغالگر پس از پایان حضور نظامی امریکا، یک مساله حتمی است.

یکی از کاربران نوشت: انتفاضه اهالی قدس، انفجار بزرگترین کارخانه سلاح، موشک دیمونا، تمام این حوادث قبل از روز جهانی قدس و قبل از شبهای قدر است. حوادث عظیم تر و بزرگتری در راه است.

کاربر دیگری توییت کرد: در آستانه روز جهانی قدس خوب است که سخنان امام صدر را یادآور شویم. "ابوعمار بدان که قدس فقط به دست مؤمنان شریف آزاد خواهد شد. متاسفانه بر خی در دام سازش ها افتادند که حقوق ملت فلسطین را تضییع کرد ".

برخی کاربران نیز اظهار داشتند که "اسراییل از روز جهانی قدس که مصادف با شب قدر است، می هراسد. انتفاضه فلسطین با عزم و اراده بالا همچنان ادامه دارد".

پربیننده ترین خبرها