هشدار شدید گروههای مقاومت به رژیم صهیونیستی/درخواست خطیب مسجد الاقصی از فلسطینی ها

هشدار شدید گروههای مقاومت به رژیم صهیونیستی/درخواست خطیب مسجد الاقصی از فلسطینی ها
سه شنبه 14 ارديبهشت 1400 - 16:57

گروه‌های مقاومت در آستانه روز جهانی قدس به رژیم صهیونیستی درباره هرگونه حماقت و اقدام این رژیم در سرکوب جوانان فلسطینی در قدس اشغالی هشدار دادند.

العالم - فلسطین اشغالی

شیخ «عکرمه صبری» خطیب مسجد الاقصی از همه نمازگزاران خواست که پس از شب قدر به اعتکاف خود پایان ندهند.

در همین ارتباط، گروههای مقاومت فلسطین هم در یک بیانیه خواستار ماندن در مسجد الاقصی برای نماز و اعتکاف به ویژه در روز 28 ماه رمضان برای مقابله با شهرک نشینانی که قصد یورش به مسجد الاقصی را دارند شد تا انتفاضه علیه غاصبان صهیونیست شکل بگیرد.

در این بیانیه آمده است: قدس عربی و اسلامی بوده و خواهد ماند و موضوع اصلی امت و محور درگیری با اشغالگران صهیونیست و پایتخت ابدی فلسطین است و اشغالگران جایی در سرزمین فلسطین ندارند.

گروه‌های مقاومت فلسطین بیان کردند: نبرد ما با اشغالگران در قدس بر سر هویت و موجودیت است و معامله قرن، الحاق اراضی، اشغالگری و عادی سازی رو به زوال و پیروزی از آن امت اسلامی است.

گروه‌های مقاومت فلسطین از ساکنان کرانه باختری، قدس، اراضی 48 خواستند که به یاری ساکنان در معرض بیرون رانده شدن اجباری در محله شیخ جراح، بشتابند.

این گروه‌ها به رژیم صهیونیستی درباره هرگونه حماقت هشدار دادند و اعلام کردند که اشغالگران مسئولیت تبعات هر اقدامی یا جنایت علیه ملت فلسطین و قدس و مسجد الاقصی را برعهده دارند.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها