واکنش عفو بین‌الملل به تهدید نتانیاهو مبنی بر انجام حملات بیشتر علیه غزه

واکنش عفو بین‌الملل به تهدید نتانیاهو مبنی بر انجام حملات بیشتر علیه غزه
جمعه 24 ارديبهشت 1400 - 17:05

«اگنس کالامار» دبیرکل جدید سازمان عفو بین‌الملل در واکنش به تهدید نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به انجام حملات بیشتر علیه غزه، با یادآوری آمار شهدای آن، افزود بهای حملات را در درجه اول غیرنظامیان می‌پردازند.

العالم - فلسطین اشغالی

«اگنس کالامار» دبیرکل جدید عفو بین‌الملل و گزارشگر ویژه سابق سازمان ملل در امور قتل‌های فراقانونی به تهدید «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که گفته بود این رژیم حملات به نوار غزه را تا «زمانی که لازم باشد با قدرت بیشتری» ادامه می‌دهد، واکنش نشان داد.

او در توییتی با یادآوری آمار شهدای غزه که ده‌ها تن از آن‌ها کودک هستند، خاطرنشان کرد که بهای این حملات را در درجه اول و سنگین‌تر از همه غیرنظامیان می‌پردازند.

کالامار در این خصوص نوشت: آمار کشته‌ها تاکنون: ۱۱۹ نفر در غزه، از جمله ۳۱ کودک؛ ۸ نفر در اسرائیل (فلسطین اشغالی). نخست‌وزیر اسرائیل قول داده اقدامات نظامی را ادامه دهد و بهای خیلی سنگینی را بر حماس تحمیل کند. اما بهای سنگین اول و بیشتر از همه بر غیرنظامیان تحمیل می‌شود.

علی‌رغم مخالفت سازمان‌های مختلف جهانی با حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و تداوم قساوت‌ها علیه فلسطینیان، تل‌آویو به تداوم این حملات تاکید دارد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم کودک‌کش صهیونیستی امروز (جمعه) در بیانیه‌ای مدعی شد: «ما بهای سنگینی را به حماس و دیگر سازمان‌های تروریستی وارد می‌کنیم. ما این کار را با قدرت بیشتری ادامه خواهیم داد. تا زمانی که لازم باشد تا آرامش و امنیت به اسرائیل بازگردد، عملیات را ادامه می‌دهیم».

پربیننده ترین خبرها