نکته عجیب در عملیات سیف القدس و راز همبستگی+فیلم

يکشنبه 26 ارديبهشت 1400 - 11:08

سمیح خریس، نایب رئیس اتحادیه وکلای عرب گفت که وحدت امروز ملت فلسطین در سراسر این کشور در مقابل رژیم صهیونیستی بی سابقه است و از این گذشته اکثریت ملت اردن را هم برای تجمع برای اعلام همبستگی با ملت فلسطین همداستان کرده است.

العالم - فلسطین اشغالی

خریس در گفتگو با برنامه "مع الحدث" شبکه خبری العالم گفت: ملت فلسطین با سنگ در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده است اما این بار با موشک پاسخ این رژیم را می دهد.

وی خاطرنشان کرد که رژیم صهیونیستی اعتراف کرده است که دو هزار موشک فلسطینی به اراضی اشغالی فلسطین اصابت کرده است در حالی که مقاومت می گوید بیش از 2500 موشک شلیک کرده است.

خریس خاطرنشان کرد که مقاومت حتی اگر 500 موشک هم شلیک کرده باشد، باز هم بی سابقه است و آغاز بسیار قدرتمندانه ای است از سوی جنبش و محور مقاومت که از تهران تا بغداد و دمشق و صنعا و فلسطین و لبنان امتداد یافته است و موجودیت رژیم صهیونیستی را به خطر انداخته است.

خریس افزود که برخی رژیم های عرب واسطه شده و از ملت فلسطین می خواهند عملیات سیف القدس و موشک باران تل آویو را متوقف کنند اما ملت فلسطین زیر بار نمی روند و این نشان می دهد که مقاومت تا چه اندازه اعتماد به نفس دارد زیرا از میزان قدرت خود و دشمن آگاه است و می تواند شروط خود را بر دشمن تحمیل کند.

پربیننده ترین خبرها