حوزه‌های علمیه جنایات صهیونیست‌ها را محکوم کردند

حوزه‌های علمیه جنایات صهیونیست‌ها را محکوم کردند
يکشنبه 26 ارديبهشت 1400 - 21:16

حوزه های علمیه قم با صدور بیانیه ای جنایت های رژیم اشغالگر را محکوم کردند و از تمام مسلمانان و آزادگان جهان خواستند تا به حمایت از ملت فلسطین بپاخیزند.

العالم ـ ایران

در این بیانیه آمده است که تحولات اخیر بویژه پیروزی های مقاومت فلسطین نشانه بازگشت عزت و کرامت جهان اسلام است.

حوزه های علمیه تاکید کردند که مبارزه علیه رژیم اشغالگر صهونیست تا پیروزی نهایی و ریشه کن کردن غده سرطانی صهونیسم از خاک فلسطین ادامه دارد. حوزه های علمیه بر حق ملت فلسطین در بازپس گیری سرزمین و مقدسات خود و نیز حق بازگشت آوارگان فلسطینی به میهن خود تاکید کردند.

حوزه های علمیه در بیانیه خود سیاست سازش برخی کشورها و نظام های عربی و اسلامی را محکوم کردند و از تمام کشورهای مسلمان خواستند تا تمام روابط سیاسی، اقتصادی و امنیتی خود با رژیم اشغالگر را قطع کنند.

حوزه های علمیه به تمام مبارزان از فلسطین و قدس و منطقه شیخ جراح درود فرستادند و از تمام گروه های مقاومت فلسطین خواستند تا با یکدیگر متحد و منسجم و یکپارچخه باشند و در دام سازشکاران و توطئه چینان که می کوشند دستاوردهای مقاومت را دور بزنند و به بهانه حفظ خون مردم غزه، مقاومت را به شکست بکشانند، نیفتند. حوزه های علمیه همچنین به همگان درباره افتادن در دام فتنه تفرقه و یا در دام تقسیمات جدید تحت نام هایی طنین انداز به زعم دفاع از حقوق ملت فلسطین هشدار دادند.

حوزه های علمیه همچنین در بیانیه خود از جوانان مؤمن در جهان اسلام خواستند تا به محور مقاومت با تمام اشکال آن اعم از نظامی، رسانه ای، فکری و فرهنگی بپیوندند و از آنها خواستند تا از لحاظ روحی برای شرکت در نبرد اخیر با رژیم اشغالگر صهیونیسم آماده باشند.

پربیننده ترین خبرها