اسرائیل "خانه‌ها" را نابود کرد و مقاومت "شخصیت صهیونیست" را!

اسرائیل
چهارشنبه 29 ارديبهشت 1400 - 14:03

رسانه‌های عبری‌زبان می‌گویند قمار نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و ژنرال‌هایش باعث اتحاد فلسطینیان شده و اسرائیل نبرد بیداری را در رویارویی با مقاومت تحت محاصره فلسطین در نوار غزه باخته است.

العالم- کشکول

این‌گونه نگاه رسانه‌های اسرائیلی در واقع بیانگر حال و روز این رژیم اشغالگر با گذشت 73 سال از روز نکبت و پاشیدن بذر این رژیم در قلب جهان اسلام است. این توصیف، افول این رژیم را که پیش از این فکر می‌کرد با محاصره مقاومت در نوار غزه، گرسنه نگه‌داشتن غزّی‌ها، هماهنگی امنیتی با تشکیلات خودگردان فلسطین و عادی‌سازی با رژیم‌های مرتجع عربی، و نیز جانبداری کور آمریکا از این رژیم و کمپین رسانه‌های این رژیم‌های مرتجع علیه ملت فلسطین، همچنان در امنیت می‌ماند را نشان می‌دهد.

رژیم صهیونیستی با گذشت 73 سال، توانست طی این تجاوز اخیرش به نوار غزه و با کشتار زنان و کودکان و ویران کردن‌ خانه‌ها، ماهیت مجرمانه و وحشیگری خود را به وضوح نشان دهد. در حالی‌که مقاومت در غزه توانست دیوارهای توهمی که سیاسیون آمریکایی و صهیونیستی میان ملت فلسطین ایجاد کرده بودند را نابود کند.

جنگنده‌ها و توپخانه‌های اسرائیلی خانه‌های فلسطینیان را بر سرشان آوار کردند بدون اینکه ذره‌ای به شخصیت فلسطینی آسیبی وارد شود. ولی موشک‌های مقاومت در غزه "شخصیت صهیونیست"، که پیش از این گمان می‌کرد که تصمیم‌گیرنده نهایی در فلسطین است و قضیه فلسطین به تاریخ پیوسته، نابود کرد.

"شخصیت صهیونیست"، که برای ایجاد آن در فلسطین دلارهای زیادی هزینه شد و خون‌های زیادی ریخته شد و سرزمین مقدس اشغال و میلیون‌ها فلسطینی آواره شدند، امروز از قدرت موشکی مقاومت، مرعوب و وحشت‌زده شده است؛ موشک‌هایی که تمام زرادخانه‌های آمریکایی و اسرائیلی از رهگیری آنها عاجز هستند و نمی‌توانند "شخصیت صهیونیست" را از خطر این موشک‌ها نجات دهند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها