حماس: احتمال توافق آتش‌بس طی یکی دو روز آینده وجود دارد

حماس: احتمال توافق آتش‌بس طی یکی دو روز آینده وجود دارد
پنج‌شنبه 30 ارديبهشت 1400 - 00:36

نایب رئیس دفتر سیاسی حماس در خارج از احتمال دست‌یابی به توافق آتش بس و توقف درگیری‌های غزه، طی یکی دو روز آینده خبر داد.

العالم-فلسطین اشغالی

«موسی ابومرزوق» عضو دفتر سیاسی حماس در خارج از فلسطین گفت که احتمال دست‌یابی به توافق آتش بس و توقف درگیری‌های غزه، طی یکی دو روز آینده وجود دارد.

ابومرزوق به شبکه المیادین گفت: «پیش‌بینی می‌کنم که طی یک یا دو روز آینده به توافقی درباره آتش بس دست یابیم».

وی درباره تلاش نافرجام اسرائیل برای ترور فرمانده کل گردان های قسام تصریح کرد: «محمد ضیف در سلامت کامل به سر می‌برد و در حملات دشمن صهیونیستی به غزه هیچ آسیبی به او نرسیده است».

نایب رئیس دفتر سیاسی حماس در خارج خطاب به دشمن صهیونیست گفت: «اگر حملات خود را شدت بخشید ما نیز حملاتمان را شدت می‌بخشیم، اما اگر حملات علیه غزه را متوقف کنید ما هم حملات علیه تل آویو را متوقف می‌کنیم».

پس از اظهارات موسی ابومرزوق مبنی بر احتمال توقف درگیری‌ها ظرف یکی دو روز آینده، رسانه‌های اسرائیلی تاکید کردند که برآوردها از احتمال توقف درگیری‌ها از ظهر روز جمعه حکایت دارد.

کانال 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی همچنین از توافق سیاسی – نظامی در اسرائیل خبر داد و اعلام کرد که آتش بس تا قبل از روز جمعه برقرار نخواهد شد.

کانال 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی در ادامه گزارش داد که انتظار می رود امشب شدیدین حملات به غزه با هدف زمینه سازی برای آتش بس صورت بگیرد.

وی به شبکه المیادین گفت که پیش بینی می‌کنم که طی یک یا دو روز آینده به توافقی درباره آتش بس دست یابیم .

شبکه 13 رژیم صهیونیستی از شدیدین حملات به غزه طی امشب با هدف زمینه سازی برای آتش بس خبر داده است.

این شبکه همچنین از توافق سیاسی – نظامی در اسرائیل خبر داده که آتش بس قبل از روز جمعه برقراری نخواهد شد.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها