دموکراسی دروغین غرب مانع مشارکت مردم سوریه در انتخابات شد

دموکراسی دروغین غرب مانع مشارکت مردم سوریه در انتخابات شد
پنج‌شنبه 30 ارديبهشت 1400 - 22:28

آلمان و ترکیه که بیشترین تعداد پناهندگان سوری را دارند، به بهانه دموکراسی، پناهندگان سوریه را از ایفای حق دموکراتیک خود در انتخاب رییس جمهور برای کشورشان منع کردند.

العالم ـ کشکول

جای تمسخر دارد که آلمان که گفت انتخابات سوریه را به رسمیت نمی شناسد، درواقع بدون توجه به نقطه نظر و دیدگاه شهروندان سوریه در خاک این کشور، چنین اظهاراتی را مطرح کرده است. در واقع این کشور حق پناهندگان سوریه در مشارکت در انتخابات و یا حتی اعتراض به انتخابات را سلب کرده است. در واقع آلمان چون خواهان دولت سوریه نیست، پناهندگان را از ساده ترین حقوق خود محروم کرده است. آلمان نمی خواهد انتخابات را به رسمیت بشناسد و نمی خواهد بپذیرد که کشوری که تروریسم تحت نظارت سازمانهای جاسوسی غربی آن را ویران کرده است، اینک در حال برگزاری انتخابات است.

غربی ها که سوریه را ویران و تحریم های ظالمانه بر ملت آن اعمال کردند و سیاست قحطی را در پیش گرفتند، امروز با وقاحت تمام در برابر فرایند دموکراسی در سوریه مانع تراشی می کنند. اگر بر این باورند که مردم سوریه خواهان این دولت نیستند، پس چرا اجازه نمی دهند تا ملت سوریه خود با شیوه دموکراتیک و از طریق صندوق های رای این دولت را ساقط کنند؟ و چرا بر راه حل نظامی از طریق تروریسم و از طریق اشغال خاک سوریه و سرقت نفت و گندم این کشور اصرار و پافشاری می کنند؟

آنچه که بیش از همه چیز غرب را خشمگین کرده است، تصاویر استقبال گسترده سوری های مقیم خارج از انتخابات ریاست جمهوری سوریه است.

دموکراسی غربی که به خاورمیانه ارائه می شود، چیزی به جز یک شکل انحراف یافته از تسلط بر ملتها نیست. غرب از این دموکراسی برای مقابله با تمام کسانی استفاده می کند که علیه منافعش اقدام می کنند. همان کاری که سوریه با حمایت از مقاومت انجام می دهد؛ محور مقاومت دشمن اسراییلی را شکست داد و امروز سوریه مقابل این رژیم اشغالگر ایستاده است.

پربیننده ترین خبرها