از جنوب لبنان تا غزه، توازن وحشت و درهم شکستن افسانه "اسرائیل"

از جنوب لبنان تا غزه، توازن وحشت و درهم شکستن افسانه
شنبه 1 خرداد 1400 - 13:32

پس از پیروزی مقاومت فلسطین در نبرد شمشیر قدس و هم زمان با سالگرد بیرون راندن نیروهای اشغالگر صهیونیستی از جنوب لبنان در سال 2000، هشتگ "ماه مه پیروزی" در صدر هشتگ های ترند شده توییتر در لبنان قرار گرفت.

العالم-داغ های مجازی

جشنی که از بامداد 21 ماه مه برای پیروزی مقاومت علیه دشمن صهیونیستی فلسطین را در بر گرفت، همان جشنی است که مردم لبنان و همه آزادگان جهان در همین تاریخ با آغاز شکست سربازان اشغالگر در سرزمین های اشغالی لبنان به دست مقاومت برپا کردند.

در بامداد 21 مه سال 2021 فلسطین پیروز شد و تجاوز صهیونیستی بر فلسطین و غزه شکست خورد و مقدمه اخراجش از همه سرزمین های فلسطین فراهم شد. در 21 مه سال 2000 نیز لبنان بر اشغالگران اسرائیلی غلبه کرد و آنها را بدون قید و شرط و با عملیات مقاومت، از سرزمین خود بیرون راند. این دستاوردها نشان می دهد که رژیم صهیونیستی طی سه دهه گذشته پی در پی شکست خورده و مقاومت به پیروزی های روزافزون دست پیدا کرده است.

امروز لبنانی ها به خیابان آمدند تا برای پیروزی بزرگ فلسطین جشن بگیرند و تاریخ جدیدی برای لبنان ثبت کنند که به لطف مقاومت، سرشار از قدرت، عزت و آزادی است.

در فلسطین نیز مردم سالگرد بیرون راندن اشغالگران صهیونیستی از جنوب لبنان را جشن گرفتند. این پیروزی در نتیجه ایستادگی ملت لبنان و مبارزه قهرمانانه شان از ابتدای سال 1978 و مقاومت ملی شان در مقابل دومین هجوم در سال 1982 حاصل شد.

کاربری به نام "RosaMortada" در توییتر خود نوشت: زمان شکست ها گذشته است. ماه مه به من قول داد که ماه مقاومت و پیروزی باشد. میان ماه مه لبنان و مه فلسطین شکوه و خون جاری است".

کاربری به نام "AHMAD" نیز نوشت: بر مرز عزت، پرچم پیروزی و شجاعت به دست مقاومت برافراشته شده است و بوی جهاد و ایثار و شهادت می دهد.

کاربر دیگری با نام "Douaa" نیز در توییتر نوشت: 21 سال پیش پیروزی ها آغاز شدند و دیگر هیچ وقت شکست نخوردیم. امروز صهیونیست ها دوباره خوار شدند و با آخرین ضربه ای که خورده اند، کارشان تمام خواهد شد و از صفحه روزگار محو خواهند گشت.

پربیننده ترین خبرها