"وسیم یوسف"؛ صهیونیست‌زده است نه مبلغ!

دوشنبه 3 خرداد 1400 - 17:52

انقلاب اطلاعاتی، که جهان را به دهکده‌ای کوچک تبدیل کرده است، هر چند جنبه‌ها و پیامدهای منفی دارد، ولی اثرات مثبت آن بیشتر از تاثیرات منفی‌اش است؛ زیرا ماهیت رژیم‌های مزدور را برملا می‌‌سازد و مبلغان سلاطین و تاجران دین را رسوا و تفاوت‌های‌شان را با علمای مجاهد و مبارز با ظلم و استبداد و اشغالگری و استکبار بیان می‌کند.

العالم- درگوشی

در منطقه عربی و اسلامی، در کنار انقلاب اطلاعات، قضیه فلسطین نیز در برملا شدن ماهیت مزدوران، خائنان و مبلغان سلاطین نقش دارد و لذا فریب دادن ملت‌ها برای مبلغان دشوار شده است و آنها نمی‌توانند مانند اسلاف‌شان "مبلغان و شیوخ"!! از طریق کتب و فتواهای زردشان که از الف تا یای در خدمت بریتانیای اشغالگر، و سپس آمریکا و رژیم صهیونیستی و نیز بر ضد منافع عرب و مسلمانان بودند، ملت‌ها را فریب دهند.

یکی از بارزترین مبلغانی، که بسیاری از ساده‌لوحان را فریب داده‌- اگر چه قضیه فلسطین و انقلاب اطلاعات ماهیت شکست‌خورده او را برملا کرده‌اند، "وسیم یوسف" است که رسانه‌های اماراتی تلاش کرده‌اند او را به عنوان "مبلغ اسلام" تبلیغ کنند ولی موشک‌های مقاومت در نوار غزه که دژهای صهیونیست‌ها را در تل‌آویو درهم کوبیده‌اند، حقیقت وسیمِ صهیونیسم‌زده و نه اسلام‌گرا را برملا سازند و نشان دهند که او نه تنها مبلغ نیست بلکه یک شخص فاسد است.

جنایات وحشیانه‌ای که صهیونیست‌ها در نوار غزه مرتکب شده‌اند موجی از خشم جهانیان را برانگیخته است ولی این جنایات، ذره‌ای از وجدان وسیم یوسف را تکان نداده بلکه این "مبلغ" که به بوق صهیونیست‌ها معروف است، قربانیان این جنایات- یعنی جماس و جهاد اسلامی و اهالی غزه- را هدف قرار می‌دهد و در زمانی‌که جنگنده‌های رژیم اشغالگر خانه‌ها را بر سر غزی‌ها ویران می‌کرد، در یکی از تویییت‌هایش می‌نویسد: " حماس بعد از دریافت پاسخ اسرائیل به موشک‌هایی که به (فلسطین اشغالی) شلیک می‌کرد، با حالت گریه و زاری، از عرب‌ها و مسلمانان درخواست کمک می‌کند." او پیشتر نیز در با نوشتن توییت‌ها و اظهارنظرهایی، نتانیاهو و دیگر جنایتکاران را از کشتار فلسطینیان تبرئه کرده است.

بدیهی است که حکومت امارات با استخدام وسیم یوسف، که در حرکت خلاف احساسات جهان عرب و اسلام درخصوص قضیه فلسطین و نوار غزه حرکت می‌کند، خشم ملت امارات را برخواهد انگیخت.

پربیننده ترین خبرها