تلاش های قسد برای جلوگیری از مشارکت سوری ها در انتخابات ریاست جمهوری

تلاش های قسد برای جلوگیری از مشارکت سوری ها در انتخابات ریاست جمهوری
چهارشنبه 5 خرداد 1400 - 17:39

عناصر مسلح طرفدار ارتش آمریکا در راستای تلاش برای جلوگیری از مشارکت سوری ها در انتخابات ریاست جمهوری، در مناطق حائل میان مناطق تحت سلطه خود و مناطق تحت سلطه دولت سوریه در امتداد رود الخابور در جنوب شهر الحسکه موانع و خاکریز ایجاد کردند.

العالم - سوریه

به گزارش خبرنگار اسپوتنیک ، عناصر مسلح "قسد" که مورد حمایت ارتش امریکا هستند، در راستای اجرای سیاست بستن راه ها و اعمال فشار بر غیرنظامیان در شهر الحسکه به منظور جلوگیری از مشارکت آنان در انتخابات ریاست جمهوری، با خودروهای نظامی سنگین به بستن راه های منتهی به مناطق تحت سلطه ارتش عربی سوریه در شهر الحسکه و نیز مناطق واقع در امتداد روزد الخابور در مجاورت مناطق النشوه شرقی و الیلیه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سوریه اقدام کردند.

تصاویر و ویدئوهای منتشر شده از این اقدامات نیروهای قسد نشان می دهد که آن ها با ایجاد موانع و خاکریز تلاش می کنند تا از رفت و امد غیرنظامیان به مناطق تحت سلطه دولت سوریه برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری خودداری کنند.

همچنین عناصر مسلح طرفدار ارتش آمریکا همه گذرگاه های آبی و وزمینی را که مناطق تحت سلطه آنان در ریف دیرالزور را به مناطق تحت سلطه ارتش سوریه در داخل شهر دیرالزور و حومه غربی آن متصل می کند، بستند.

پربیننده ترین خبرها