یحیی سنوار رژیم اشغالگر را با عدد 1111 تهدید کرد

چهارشنبه 12 خرداد 1400 - 11:26

رئیس جنبش حماس در پایان سفر عباس کامل رئیس سازمان اطلاعات مصر به غزه، رژیم اشغالگر صهیونیستی را با شماره 1111 تهدید کرد که این شماره حدس و گمان های زیادی را در بین فلسطینی ها ایجاد کرده است و این در حالیست که فلسطینی ها به تلاش های خود برای ثبت و ضبط جنایات رژیم صهیونیستی در حق فلسطینی  های بی دفاع در زمان تجاوزاتش ادامه می دهند.

العالم - فلسطین

شماره 1111 فقط یک عدد نیست بلکه یک رمزی است که رئیس جنبش حماس با آن، رژیم صهیونیستی را تهدید کرده است و معلوم نیست که این عدد آیا تعداد اسرائیل است که در معامله ای قریب الوقوع آزاد خواهند شد یا تعداد موشک هایی است که مقاومت به زودی بر سر رژیم صهیونیستی خواهد ریخت؟

خلیل الحیه معاون رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه به خبرنگار العالم گفت: مقاومت ما راه را هموار کرده است و ما در این راه برای بیرون راندن اشغالگران و پایان دادن به محاصره باریکه غزه و بازسازی آن و بریدن دست اشغالگران از قدس، سلوان وشیخ جراح و دیگر مناطق قدم برمی داریم.

حسام الدجنی نویسنده و کارشناس سیاسی در مصاحبه با خبرنگار العالم گفت: این تغییر و تحول هایی که در دیدگاه ها ایجاد شده است، ریشه در پیروزی (مقاومت) دارد و نتیجه عملی اجرای توافق آتش بس بلند مدت است ولی این تغییر و تحولات مبتنی بر اصول خاصی خواهد بود که اولین اصل درپیش گرفتن روند سیاسی سپس بازسازی و همچنین سامان دادن به اوضاع گروه های فلسطینی و نهایتاً مبادله اسراء می باشد.

هر معنی و تفسیری که برای عدد 1111 گفته شود، نباید شک کرد که سفرهای مکرر هیأت مصری بلند پایه به غزه فقط برای بررسی مساله بازسازی نیست بلکه قضیه فراتر از این حرف ها است.

در حالی که مقاومت فلسطین پیام های سر به مهر خود را روانه رژیم صهیونیستی می کند، فلسطینی ها به تلاش های خود برای ثبت و ضبط جرایمی که رژیم اشغالگر در تجاوز 11 روزه خود مرتکب شد، ادامه می دهند و این جنایات را با تصویر مستندسازی می کنند.

یکی از اعضای خانواده ابوالعوف به نام عمر که تنها نجات یافتۀ این خانواده از تجاوز اخیر صهیونیست ها به غزه است، هنگام افتتاح نمایشگاه عکس جنایات صهیونیست ها در غزه سخنانی را برای حضار بیان کرد که نشان از سبعیت این جنایات است.

عکاسی به نام حسام سالم در حاشیه نمایشگاه گفت : این نمایشگاه عکس هایی را که 23 عکاس در غزه تهیه کرده اند، به نمایش گذاشته است عکس هایی که نشانگر حملات ویرانگر به شهروندان بی دفاع و بمباران کوچه و خیابان ها و بیرون کشیدن پیکرهای شهدا است . همه این چیزها را با دوربین خودمان به تصویر کشیدیم.

روز به روز پرده از جنایات رژیم صهیونیستی در باریکه غزه برداشته می شود . مجروحیت 2 هزار فلسطینی یعنی 2 هزار داستان درباره سبعیت رژیم صهیونیستی.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها