ولایتی: جبهه مقاومت یمن، صحنه‌ای از درخشان‌ترین نمادهای مقاومت است

ولایتی: جبهه مقاومت یمن، صحنه‌ای از درخشان‌ترین نمادهای مقاومت است
چهارشنبه 12 خرداد 1400 - 20:14

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل گفت: جبهه مقاومت یمن، صحنه‌ یکی از درخشان‌ترین و برجسته ترین نمادهای مقاومت است و یمن پس از جنگ تحمیلی ۶ ساله، از گذشته قوی‌تر خواهد شد.

العالم - یمن

علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در نشست مجازی «یمن پیروز، تحقق وعده الهی» که از سوی مجمع جهانی بیداری اسلامی برگزار شد، گفت: رزمندگان دلیر در یمن یکی از درخشان ترین صحنه های ایستادگی در برابر استکبار جهانی به سردمداری آمریکای جنایتکار و عوامل آنان در منطقه را در برابر دیدگان جهانیان پدید آوردند. ملت شجاعیمن در طول تاریخ بارها و بارها ثابت کرده که در برابر ظلم، ستم و جنایت، با شجاعت و مقاومت، پایداری نموده و هر متجاوزی راشکست داده است.

وی تصریح کرد: فرزندان دلیر مکتب سرخ عاشورا در برابر پیشرفته ترین سلاح های جهان که توسط آمریکا، فرانسه و انگلیس دراختیار عربستان سعودی قرار گرفته و بی رحمانه مردم مظلوم و بی دفاع یمن را از شش سال پیش تاکنون قتل عام می نمایند نه فقط ایستاده‌اند بلکه با تکیه بر دانش بومی و هوشمندی، موفق شده‌اند قدرت سخت مقاومت را ارتقا بخشند و با ساخت دقیق‌ترین موشک ها و پهپادها، دشمن را به تسلیم وادار نمایند.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل تاکید کرد: ملت و رهبری مقاوم یمن همه مشکلات را تحمل نمودند و به جان خریدند و در برابر دشمن تا بندندان مسلح تسلیم نشدند و موازنه قدرت را به نفع یمن سرافراز تغییر دادند.

ولایتی تصریح کرد: جبهه مقاومت یمن، صحنه‌ یکی از درخشان ترین وبرجسته ترین نمادهای مقاومت است و بدون تردید یمن پس از جنگ تحمیلی ۶ ساله، از گذشته و پیش از جنگ، قوی تر شده و خواهد شد و قطعاً این‌ مسیر در جهت رشد و شکوفایی ادامه خواهد داشت و جمهوری اسلامی ایران با پیروی از اوامر مقام معظم رهبری، کماکان از مجاهدت این پیروان شریعت اسلام و رهروان اهل بیت حمایت خواهد کرد و انتظار مسلمانان و آزادگان جهان این است که عاملان این جنایات در مجامع بین المللی در برابر جهانیان به محاکمه کشیده شوند و تخریب بیمارستان‌ها، کتابخانه ها، اماکن مسکونی و کشتار زنان و کودکان متوقف شود.

وی در پایان از خداوند متعال برای رهبری هوشمند، شجاع، متقّی و مبارز یمن سید عبدالملک الحوثی و همه فرماندهان شجاع وملت مقاوم یمن پیروزی های روزافزون و برای جهان اسلام و ملت مسلمان، سربلندی و عزت مسئلت نمود و اظهار امیدواری کرد هر چه سریع تر شاهد پایان این جنگ وحشیانه علیه یمن با پیروزی مردم این کشور باشیم.

پربیننده ترین خبرها