آخرین اخبار از سرزمینهای اشغالی؛

حمله مسلحانه به یکی از رهبران حماس در الخلیل/ دستور تخلیه شهرک صهیونیست نشین در پی آتش سوزی گسترده

حمله مسلحانه به یکی از رهبران حماس در الخلیل/ دستور تخلیه شهرک صهیونیست نشین در پی آتش سوزی گسترده
جمعه 14 خرداد 1400 - 15:54

منابع فلسطینی گفتند محمود ابو غالیه از رهبران حماس بر اثر اصابت 4 گلوله که توسط افراد مسلح در بیت عوا در غرب الخلیل در کرانه باختری به طرف وی شلیک شد، زخمی شده است.  

العالم فلسطین اشغالی

این منابع افزودند جوانان فلسطینی نیز نزدیک جبل ابوصبیح در روستای بیتا در جنوب نابلس در کرانه باختری با نیروهای رژیم صهیونیستی درگیر شدند.

منابع فلسطینی همچنین گفتند که در جریان تیراندازی نیروهای رژیم صهیونیستی به طرف جوانان فلسطینی با گلوله جنگی در جنوب نابلس بیش از 10 جوان فلسطینی زخمی شدند که حال یک نفر از آنان وخیم گزارش شده است.

این منابع افزودند که جوانان فلسطینی در روستای رافات در شمال غرب قدس نیز با نیروهای رژیم صهیونیستی به شدت درگیر شدند.

این منابع همچنین اعلام کردند شهرک صهیونیستی تسور هداسات در جنوب غرب قدس دچار آتش سوزی گسترده شده و رژیم صهیونیستی آماده تخلیه شهرک نشینان آن شده است.

منابع فلسطینی گفتند که رژیم صهیونیستی از پهبادهای "درون" برای حمله به تظاهرکنندگان فلسطینی با گاز سمی در جبل صبیح در جنوب نابلس استفاده کرده است.

منابع فلسطینی افزودند که نیروهای رژیم صهیونیستی به طرف جوانان فلسطینی نزدیک دیوار حائل در روستای نعلین در غرب رام الله گلوله جنگی شلیک کردند.

روزنامه یدیعوت آحرنوت صهیونیستی نیز نوشت که در جنگ اخیر غزه نقاط ضعف خطرناک "شاباک" در شناسایی فعالیتهای ستاد حماس آشکار شد.

منابع فلسطینی گفتند که نیروهای رژیم صهیونیستی با حمله به چادر فلسطینیان در محله بطن الهوی در سلوان در قدس به طرف آنان بمب های صوتی، گلوله های پلاستیکی و گاز اشک آور شلیک کردند.

هلال احمر قدس اعلام کرد که سرکوب فلسطینیان توسط نیروهای رژیم صهیونیستی در سلوان در جنوب مسجدالاقصی به زخمی شدن 19 فلسطینی انجامید.

منابع فلسطینی نیز گفتند که نیروهای رژیم صهیونیستی پس از حمله به فلسطینیان با بمب های صوتی و گلوله های پلاستیکی که بر اثر آن شماری فلسطینی زخمی شدند، چادر همبستگی در محله بطن الهوی در قدس را تخریب کردند.

در حال تکمیل...

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها