کاربران شبکه های اجتماعی: راهپیمایی پرچم برگزار نخواهد شد!/ هشدار مقاومت به صهیونیست ها

کاربران شبکه های اجتماعی: راهپیمایی پرچم برگزار نخواهد شد!/ هشدار مقاومت به صهیونیست ها
سه شنبه 25 خرداد 1400 - 15:11

هشتگ " راهپیمایی برگزار نخواهد شد" و " راه پیمایی پرچم برگزار نخواهد شد" در فلسطین اشغالی و اردن و لبنان ترند شد.

العالمداغ های اجتماعی

کاربران شبکه های اجتماعی راه پیمایی های موسوم به پرچم به رهبری جنبش های راستگرای افراطی را در شرق قدس اشغالی محکوم کردند.

کاربران شبکه های اجتماعی در فلسطین، اردن و لبنان که در روزهای گذشته با انتشار توئیت هایی راه پیمایی موسوم به پرچم را محکوم کردند.

شهرک نشینان تصمیم دارند با برافراشتن پرچمی دروغین که هیچ ارتباطی به سرزمین و ملت فلسطین ندارد، بلکه به گروه هایی از اشغالگران فلسطینی مربوط می شود، راه پیمایی پرچم را برگزار کنند.
در روزهای گذشته ، هشتگ های زیادی با درخواست کمک به شهر قدس و مسجدالاقصی منتشر شده و جهانیان و فلسطین به مقابله با شهرک نشینان و راه پیمایی آنان دعوت شده اند.این درحالیست که همه گروه های مقاومت به حال آماده باش درآمده اند تا درصورت درگیری با رژیم اشغالگر، به مقابله با اشغالگران بپردازند.
کمیته پی گیری گروه های ملی و اسلامی در فلسطین اشغالی، پیشتر روز سه شنبه را روز خشم و آماده باش عمومی در همه مناطق فلسطین اشغالی و دراردوگاه های مناطق خارج از فلسطین اعلام کرد.
این کمیته با صدور بیانیه ای ، جوانان را مقابله با قلدری شهرک نشنیان فرا خواند و از شاخه های نظامی مقاومت در فلسطین و گروه های مقاومت خواست به حالت آماده باش درآیند و درصورت لزوم برای دفاع از قدس و مسجدالاقصی آماده باشند.
گروه های ملی و فلسطینی از آزادگان جهان خواستند که به کمک ملت فلسطین و موضوع عادلانه آنان و توقف تجاوزگری رژیم اشغالگر بشتابند.
این گروه ها همچنین خواستار برگزاری راه پیمایی در استان های مختلف فلسطین با برافراشتن پرچم فلسطین درهمه خیابان ها و میادین و اردوگاه ها همزمان با شروع راه پیمایی پرچم از سوی شهرک نشینان صهیونیست شدند.
جنبش حماس نیز خواهان برگزاری ده ها راه پیمایی در داخل باریکه غزه و کرانه باختری با تاکید بر مخالفت با اقدامات رژیم اشغالگر اسرائیل در شهر قدس شد.
گروه های مقاومت فلسطینی همچنین به دولت جدید اسرائیل درباره راه پیمایی موسوم به پرچم در شهر قدس اشغالی هشدار دادند و گفتند که پاسخ آنان می تواند به منزله شروع جنگ منطقه ای باشد.
خبرها از اراضی اشغالی فلسطین حاکی از آن است که حدود دو هزار نیروی پلیس درمناطق مختلف برای درگیری های احتمالی با فلسطینی ها مستقر شده اند.

پربیننده ترین خبرها