بنت به دنبال پیروزی ساختگی در نوار غزه

بنت به دنبال پیروزی ساختگی در نوار غزه
چهارشنبه 26 خرداد 1400 - 22:18

به دنبال حملات هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مواضعی در نوار غزه، هشتگ "غزه زیر بمباران" جرو داغ‌ترین ترندها در برخی کشورهای عربی شده است.

العالم- داغ‌های مجازی

رژیم صهیونیستی در واکنش به پرتاب بالن‌های آتش‌زا از نوار غزه، دست به حملات هوایی به این باریکه تحت محاصره شد که براساس گزارش نیروهای آتش‌نشانی رژیم اشغالگر، این بالن‌ها باعث ایجاد 20 آتش‌سوزی در زمین‌های همجوار با مرز غزه شد.

پرتاب بالن‌های آتش‌زا بعد از راهپیمایی تحریک‌آمیز هزاران تن از هواداران حزب راست افراطی "صهیونیست‌های دینی" و حامیان سازمان‌های دیگر اسرائیلی مانند شهرک‌نشین‌ها انجام شد.

"حازم قاسم" سخنگوی جنبش حماس در واکنش به حملات هوایی رژیم صهیونیستی در توییتی نوشت: بمباران غزه توسط صهیونیست‌ها تلاشی ناموفق برای جلوگیری از مقاومت مردم فلسطین در قدس است. این حملات با هدف سرپوشی بر وضعیت سردرگمی بی سابقه رژیم صهیونیستی در سازماندهی راهپیمایی به اصطلاح راهپیمایی پرچم صورت گرفت." سخنگوی حماس در پایان تأکید کرده است که ملت فلسطین و نیروهای شجاع مقاومت از حقوق و مقدسات خود تا اخراج اشغالگران از خاک خود دفاع خواهند کرد.

کاربران در شبکه‌های اجتماعی نیز ضمن اعلام همبستگی با فلسطین اشغالی و نوار غزه، خاطرنشان کرد که رژیم اشغالگر بعد از چراغ سبز رژیم‌های سازشکار عربی و بعد از شکست در به زانو درآوردن مقاومت و نوار غزه در جریان نبرد اخیر، دست به حملات احمقانه علیه نوار غزه زد.

کاربران با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی نتوانست ساکنان نوار غزه را تسلیم خواسته‌های خود کند و از مقاومت فلسطین در نبرد اخیر شکست سختی خورد، افزودند "نفتالی بنت" در تلاش برای ترسیم پیروزی ساختگی علیه نوار غزه، جنگنده‌ها را عازم آسمان نوار غزه کرد.

حساب کاربری "عربیه الهویه" در توییتر نوشته است" #فلسطین قضیه من است. در حالی‌که #غزه زیر بمباران است. شیوخ عرب اقدام به عادی‌سازی می‌کنند. خداوند مهر ذلت و خواری بر پیشانی انها زده است. #امارات یهودیِ عربی #فلسطین قضیه عزتمندان است."

کاربر دیگری به نام "حسن مراد بک لاتترکنی هیک" نوشته است: "خداوندا من از کسانی‌که یهودیان را علیه برادران‌مان در فلسطین جسور می‌کنند، به تو پناه می‌برم. خدواندا تمامی انها را در جهنم محشور بگردان. #غزه زیر بمباران است."

"الفرازی" نوشته است: "خداوندا برادران مسلمان‌مان را در هر سرزمین و به ویژه در فلسطین یاری کن. #غزه زیر بمباران است."

"سعید" نیز در واکنش به جنایات مستمر صهیونیست‌ها علیه نوار غزه توییت کرده و نوشته است: "تعجب نکنید و بدانید که بمباران غزه با تحریک سازشکاران و عرب‌های صهیونیست‌زده و با چراغ سبز برای کشتار فلسطینیان انجام شد."

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها