دولت آمریکا از تروریسم دولتی تا تروریسم رسانه ای!

دولت آمریکا از تروریسم دولتی تا تروریسم رسانه ای!
جمعه 4 تير 1400 - 22:21

فعالان سیاسی معتقدند زمان افشای موضوع آموزش چندین سال پیش  قاتلان جمال خاشقچی در آمریکا، بیانگر دست داشتن دولت آمریکا در جنایت خاشقچی و سرپوش گذاشتن بر  قاتلان خاشقچی از جمله ولی عهد سعودی است.

العالم نظرکده

این فعالان افزودند: دونالد ترامپ رئیس جمهوری پیشین امریکا، محمد بن سلمان ولی عهد سعودی و تیم همراه وی را به خاطر منافع مستقیم خود و دریافت اموال هنگفت از محمد بن سلمان و قراردادهای بزرگ سلاح در مقابل سرپوش گذاشتن بر اقدامات ولی عهد سعودی و نجات وی از هرگونه مجازات حمایت کرد.

آنان افزودند: گزارش روزنامه نیویورک تایمز تاکیدی بر دست داشتن مستقیم دولت ترامپ در جنایت کشتن جمال خاشقچی خبرنگار سعودی به خاطر آموزش قاتلان خاشقچی به چنین جنایتی است.

فعالان افزودند: زمان افشای این موضوع به درگیری داخلی امریکا و تلاش دولت بایدن به انتقام گیری از دولت ترامپ در این مساله برای کاستن از محبوبیت ترامپ ارتباط دارد.

آنان تاکید کردند: تلاش دولت بایدن برای مجازات عربستان نیست زیرا روابط عربستان از این حوادث کاملا جداست و گزارش نیویورک تایمز برای بهره برداری از درگیری های داخلی است.

برخی نمایندگان تونس نیز اعلام داشتند امریکا در همه جنایت های یمن مبنی بر کشتن کودکان یمنی توسط نظام سعودی با حمایت امریکا از آن دست دارد.

آنان تاکید کردند: دولت بایدن، محمد بن سلمان ولی عهد سعودی را به دست داشتن در عملیات ترور خاشقچی متهم کرد زیرا این مساله تاکید دارد امریکایی ها اطلاعات زیادی دارند اما جنایت مخفی کردن اطلاعات را برای سرپوش گذاشتن بر اقدام ولی عهد سعودی مرتکب می شوند.

این فعالان به سلسله جنایت های امریکا مانند تلاش برای ترور هوگو چاوز رئیس جمهوری ونزوئلا ،ترور افراد در افغانستان و جهان و کشتار گروهی در ویتنام، عراق و افغانستان اشاره کردند که جنایت های جنگی با سلاح های ممنوع انجام شد و از تروریسم و نظام های مستبد نیز حمایت کرد.

آنان با اشاره به اقدام مقامات امریکا در بستن شماری از پایگاههای محور مقاومت از جمله وب سایت شبکه العالم به بهانه های واهی تاکید کردند امریکا امروز نیزدامنه وب سایت هایی را که جنایت هایش را فاش می کند را می بندد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها