ضربات سنگین ارتش سوریه به مواضع تروریست‌ها در حومه حماه و ادلب

ضربات سنگین ارتش سوریه به مواضع تروریست‌ها در حومه حماه و ادلب
جمعه 18 تير 1400 - 18:47

ارتش سوریه به حملات توپخانه‌ای و راکتی خود به مواضع تروریست‌ها در حومه حماه و ادلب در پاسخ به اقدامات این تروریستها علیه نیروهای ارتش سوریه ادامه داد.

العالم - سوریه

منابع سوری از حملات هوایی به مواضع داعش در عمق صحرای سوریه به ویژه شیارها و غارهایی که در آن مخفی شده بودند و نابودی این مخفیگاه‌ها بر سر تکفیری‌ها خبر دادند.

این منابع تاکید کردند: عملیات پاکسازی صحرایی در محورهای «الرهجان» و «الشاکوسیه» در شرق حماه ادامه یافت.

منابع سوری از تلفات سنگین داعش در جریان حملات هوایی خبر دادند.

در حومه شمال غربی حماه و جنوب ادلب، توپخانه ارتش سوریه، مواضع تروریست‌ها را در «العنکاوی»، «القاهره»، «الزیاره»، «خربه الناقوس»، «الحمیدیه» و «المشیک» در «سهل الغاب» در شمال غربی حماه هدف قرار داد.

همچنین نیروهای ارتش سوریه مواضع تروریست‌ها را در «کنصفره»، «جبل الزاویه» و برخی محورهای حومه جنوبی ادلب با راکت هدف قرار دادند.این حملات ارتش سوریه در واکنش به حملات تروریست‌ها رخ داد.

از سوی دیگر، حملات نیروهای ارتش ترکیه و عوامل آنها به روستاها و مناطق واقع در مجاورت محل استقرار آنها در محور «ابو راسین» تا شرق شهر «راس العین» در حومه شمال غربی الحسکه، ادامه دارد.

منابع محلی به سانا اعلام کردد: اشغالگران ترکیه با توپخانه، منازل را در روستاهای «ام حرمله» و «داد عبدال» در محور «ابو راسین» هدف قرار دادند که بر اثر آن خساراتی به بار آمد.

پربیننده ترین خبرها