تروریستهای "مجاهدین خلق" و کنفرانس های نمایشی شان

تروریستهای
شنبه 19 تير 1400 - 22:58

گروهک تروریستی مجاهدین خلق یکی از حمایت شده ترین گروه های تروریستی است که بسیاری از کشورهای معاند با جمهوری اسلامی به آن کمک مالی می کنند. این کشورها در تلاشند تا از مجاهدین خلق به عنوان یک گروه مخالف ایرانی، بهره برداری سیاسی کنند.

العالم- در گوشی

با حمایت مالی صهیونیست ها و برخی دولت های خلیج فارس، نام گروهک تروریستی مجاهدین خلق در سال 2012 از فهرست تروریست های آمریکا و سال 2011 از فهرست تروریست های اروپا حذف شد تا به فعالیت خود ادامه دهد و دست به اقدامات تروریستی علیه ملت ایران بزند و امنیت ایران را متزلزل کند.

اما با وجود تمام این حمایت ها، ناکامی این گروهک تروریستی در تحقق اهدافش امری آشکار است، بخصوص اینکه در سایه ترور 17 هزار شهروند و مسئول ایرانی طی دهه های گذشته، از هیچ حمایتی در داخل ایران برخوردار نیست.

به رغم حمایت رسانه های غربی از مجاهدین خلق و تلاش آنها برای اثبات اینکه گروه مذکور قادر به تاثیرگذاری بر مسائل داخلی ایران هستند، واقعيت نشان می دهد که چه میزان این گروه دچار شکاف است و صرفا به سرباز پیاده ای تحت کنترل دشمنان ملت ایران تبدیل شده است. شاهدی که برای چندپارگی در این گروهک وجود دارد، زندگی عناصر آن در انزوای کمپ تیرانا پایتخت آلبانی است درحالی‌که رهبرانشان همچون شاهزادگان در رفاه زندگی می کنند.

کنفرانس های فرمایشی که برای گروهک تروریستی مجاهدین خلق برپا می شود، با هدف بزرگ جلوه دادن تصویر این گروه در سطح بین المللی است تا بعدا در راستای تحقق نقشه های ضد جمهوری اسلامی به کار گرفته شود. به گفته ناظران، برای مشارکت مسئولین آمریکایی در کنفرانس های این گروه پول های هنگفتی به آنها پرداخت می شود تا از "مجاهدین خلق" چهره ای قابل قبول در سطح بین المللی ارائه شود.

بدون شک مخدوش کردن چهره جمهوری اسلامی و انقلاب آن یکی از اهدافی است که حمایت کنندگان مجاهدین خلق در سر می پرورانند. اما واقعیت موجود همواره بهترین راهنمایی است که نشان می دهد دستان این گروهک تروریستی آغشته به خون بی گناهان است و تمام تلاش ها برای اصلاح چهره زشت آنها به نتیجه نخواهد رسید چرا که صدای حق همواره رساتر است.

پربیننده ترین خبرها