وقتی که آه از نهاد آغازگر جنگ نفتکش ها، در دریای عمان بلند می شود!

وقتی که آه از نهاد آغازگر جنگ نفتکش ها، در دریای عمان بلند می شود!
يکشنبه 10 مرداد 1400 - 11:24

همانگونه که انتظار می رفت، رژیم اسرائیل ایران را به حمله به کشتی ایال عوفر تاجر اسرائیلی در دریای عمان متهم کرد و این اتهام ها در حالی همیشه و با هر حادثه برای هر کشتی اسرائیلی در دریاها و اقیانوس ها تکرار می شود که این رژیم آغازگر جنگ کشتی های تجاری بوده است.

العالم - ایران

"امین حطیط" کارشناس نظامی در این باره در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: حمله به کشتی اسرائیلی در دریای عمان مساله ای است که تاکید دارد جنگ کشتی های تجاری که اسرائیل علیه ایران آغاز کرد متوقف نخواهد شد مگر اینکه آغازگر این درگیری ها درک کند که پس لرزه های آن برایش بسیار دردناک خواهد بود و توفیقی در آن نخواهد داشت بلکه با درگیری های زیادی در دریاها و تنگه ها مواجه خواهد شد.

فاطمه الصمادی فعال رسانه ای نیز گفت: در حالی که جنگ کشتی ها میان ایران و اسرائیل در حال افزایش است دو نفتکش ایرانی حامل یک میلیون و پانصد بشکه نفت از کانال سوئز در حال عبور است این در حالی است که هدف گیری کشتی اسرائیلی در دریای عمان به گفته برخی منابع آمریکایی با پهپادهای انتحاری ایران موسوم به شاهد 136 صورت گرفته است.

مازن المقبالی در این خصوص نوشت: افزون بر طرح های صهیونیستی برای ایجاد پایگاههای نظامی در منطقه، اقدامات تحریک آمیز بی وقفه در دریای عمان از طریق افزایش حملات به کشتی ها ، تلاش هایی برای کشاندن منطقه به جنگ با ایران است.

پربیننده ترین خبرها