آیت الله رئیسی: یمن به جلوه مقاومت در مقابل استکبار جهانی تبدیل شده است

آیت الله رئیسی: یمن به جلوه مقاومت در مقابل استکبار جهانی تبدیل شده است
چهارشنبه 13 مرداد 1400 - 21:14

رئیس جمهور گفت: یمن به جلوه ایستادگی و مقاومت در مقابل استکبار جهانی و افتخار جهان اسلام و جهان عرب تبدیل شده است.

العالم - ایران

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور عصر امروز چهارشنبه در دیدار محمد عبدالسلام فرستاده ویژه دولت نجات ملی یمن با تجلیل از مقاومت و ایستادگی مردم و مجاهدین یمن در مقابل مستکبران و زورگویان، اظهار داشت: امروز یمن به جلوه ایستادگی و مقاومت در مقابل استکبار جهانی و افتخار جهان اسلام و جهان عرب تبدیل شده است.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: مقاومت و ایستادگی مردانه مردم و جوانان یمن برای عزت و استقلال خود در مقابل استکبار و ایادی آن، همه جهانیان را حیرت زده کرده است و این افتخار نه تنها برای مردم یمن بلکه متعلق به همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان است.

آیت الله رئیسی با تاکید بر اینکه مردم و مجاهدین یمن پیروز میدان هستند، تصریح کرد: امروز برای همه جهانیان و حتی متجاوزین آشکار است که پیروز واقعی این عرصه کیست.

رئیس جمهور با بیان اینکه سرنوشت یمن باید به دست خود یمنی ها رقم بخورد، تاکید کرد: هیچ کس خارج از یمن نمی تواند برای این کشور تصمیم بگیرد.

محمد عبدالسلام فرستاده ویژه دولت نجات ملی یمن نیز در این دیدار با تبریک و اظهار خشنودی از انتخاب آقای رئیسی، گفت: یمن گام های بلندی برای پیشرفت و توسعه برداشته است و خود را در این مسیر، در کنار و پشتیبان جمهوری اسلامی ایران می داند.

رئیس جمهور با بیان اینکه ایران و یمن در محور واحدی علیه استکبار قرار دارند، اظهار داشت: مردم یمن خط مقاومت را برگزیده است و قدرتمند تر از همیشه این مسیر را ادامه خواهد داد.

پربیننده ترین خبرها