سازمان ایپاک و دمکراسی آمریکایی توسط دو زن مسلمان رسوا شدند

سازمان ایپاک و دمکراسی آمریکایی توسط دو زن مسلمان رسوا شدند
شنبه 23 مرداد 1400 - 20:49

رژیم آمریکا به رغم آنکه می کوشد خود را سمبل دمکراسی در جهان نشان دهند اما چهره قبیح آن برای جهانیان رسوا شده است.

العالم – کشکول

این چهره بسیار زشت در شبکه های ماهواره ای، مطبوعات و پلاکاردهای تظاهرکنندگان کاملا مشخص شده است، دمکراسی که توسط متنفذین، ثروتمندان، تجار سلاح و لابی های صهیونیستی عضو ایپاک هدایت می شود.

این دمکراسی دروغین دهه هاست که حامی رژیم صهیونیستی و رژیمهای ارتجاعی عرب در جنگ علیه مسلمانان و اعراب می باشد.

ایپاک یکی از قوی ترین گروههای صهیونیستی است که فقط یهودیان عضو آن نیستند بلکه نمایندگان دمکرات و جمهوری خواه مجلس آمریکا نیز عضو آن هستند، این گروه در زمان دوایت آیزنهاور رئیس جمهور اسبق آمریکا تاسیس شد و نامش کمیته صهیونیستی آمریکایی امور عمومی بود لذا هیچ شخصی در آمریکا بدون حمایت آن قادر به نامزدی در انتخابات نیست.

اما با تمام قدرتی که دارد در برابر دو زن مسلمان دمکرات مجلس نمایندگان آمریکا عاجز مانده است که الهان عمر و رشیده طلیب هستند.

ایپاک این دو زن را که نقش مهمی در رسوا سازی این گروه داشته اند و ضد اسرائیل هستند، به قتل تهدید کرده است.

این تهدید پس از آن آغاز شد که الهان و طلیب گفتند که فرقی میان طالبان و آمریکا و دمکراسی آمریکایی و تروریسم نیست، به همین دلیل ایپاک با تحریک آمریکاییان علیه این دو و مرتبط کردن مسلمانان آمریکا به تروریسم، آنان را در معرض خطر قتل قرار داده است.

کارشناسان معتقدند که تهدید این دو زن مسلمان به قتل به خاطر انتقادشان از رژیم صهیونیستی و جنایاتش علیه فلسطینیان نشانگر ترس شدید ایپاک از آنان است که سلاحشان فقط سخن حق در برابر باطل است اما ایپاک بداند که باطل رفتنی است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها