تظاهرات گسترده اهالی المهره علیه اشغالگران سعودی

تظاهرات گسترده اهالی المهره علیه اشغالگران سعودی
يکشنبه 31 مرداد 1400 - 13:45

هزاران یمنی با شرکت در تظاهرات گسترده، به حضور اشغالگران سعودی و غیر سعودی در استان المهره یمن اعتراض کردند.

العالم - یمن

شرکت کنندگان در این تظاهرات، که پرچم یمن و پلاکاردهایی دراعتراض به حضور اشغالگران سعودی و اماراتی و غربی را با خود حمل می کردند، علیه اشغالگران شعار دادند.

آنها همچنین مراتب خشم خود را از حضور اشغالگران سعودی و اماراتی اعلام و تأکید کردند که در مقابل هر کسی که قصد تعرض به دریانوردی و تجارت بین المللی در آب های این کشور را داشته باشد، می ایستند.

اهالی المهره با انتشار بیانیه ای نیروهای ملی را به مبارزه برای خنثی کردن نقشه های اشغالگران و مهره های آنها – که قصد باز کردن پای تروریست ها و عناصر تکفیری به این منطقه را دارند – در کنار اهالی فراخواندند.

در این بیانیه آمده است که استان المهره نمونه عالی و بی نظیری از همزیستی اجتماعی مبتنی بر روح همبستگی و همکاری و برادری و پرهیز از تفرقه است.

آنها بار دیگر از جامعه بین الملل و سازمان ملل و شورای امنیت بین الملل و همه آزادگان جهان خواستند با اعمال فشار بر عربستان، این کشور را مجبور به خروج نیروهای خود از این استان کنند.

همچنین همه اتهامات اشغالگران سعودی و اماراتی به اهالی این استان را رد و شگردهای آل سعود برای تخریب وجهه وحیثیت آنها را به شدت محکوم کردند.

کمیته قیام مسالمت آمیز در استان المهره واقع در شرق یمن با حمله به رژیم آل سعود، این رژیم را اشغالگر دانسته و عناصر و نیروهای در این استان آن را به قاچاق مواد مخدر برای نابود کردن جوانان یمنی متهم کرد.

علی مبارک بن محامد، سخنگوی این کمیته در صفحه فیسبوک خود گفت که از زمان ورود اشغالگران سعودی به المهره، جز تخریب پایه های اقتصادی استان با دست اندازی بر بنادر و فرودگاه و گذرگاه های آن برای توقف روند توسعه استان، چیزی از آنها ندیده ایم.

پربیننده ترین خبرها