تاکید حماس بر ادامه مقاومت در کرانه باختری و باریکه غزه

تاکید حماس بر ادامه مقاومت در کرانه باختری و باریکه غزه
چهارشنبه 3 شهريور 1400 - 20:31

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بر ادامه مقاومت ملت فلسطین در برابر رژیم اشغالگر با تکیه بر روش های مختلف درکرانه باختری ، قدس و باریکه غزه تا زمان اعاده حقوق و تحقق اهداف مطلوب آنان تاکید کرد.

العالمفلسطین

"عبداللطیف القانوع" سخنگوی جنبش حماس ، روز چهارشنبه در بیانیه ای ضمن گرامیداشت نام و یاد شهید "اسامه خالد ادعیج" که بامداد امروز بر اثر شدت جراحات ناشی از تیراندازی تک تیراندازان رژیم اشغالگر در تظاهرات مردمی درشرق غزه در روز شنبه گذشته به شهادت رسید، اعلام کرد : مقاومت در جنین، نابلس ادامه دارد و تظاهرات مردمی در بیتا و بیت دجن و امروز در شرق خان یونس ادامه دارد، و این تظاهرات ، ادامه نبرد مستمر سیف القدس درحمایت از ملت فلسطین و دفاع از مقدسات ماست و تا زمان تحقق اهداف ملت ما پایان نخواهد یافت.

وی افزود: ملت فلسطین در باریکه غزه حق دارد که درعزت و کرامت زندگی کند و از همه امکانات و راه کارهایی که دراختیار دارد، برای اعمال فشار بر رژیم اشغالگر تا زمان دستیابی به خواسته هایش و لغو کامل محاصره باریکه غزه استفاده خواهد کرد.

وزارت بهداشت فلسطین درغزه صبح امروز از شهادت "اسامه خالد ادعیج" جوان 32 فلسطینی از اهالی اردوگاه آوارگان فلسطینی "جبالیا" در شمال باریکه غزه بر اثر شدت جراحت ناشی از تیراندازی در درگیری های شرق شهر غزه خبر داد.

گروه های فلسطینی، روز شنبه گذشته، همزمان با پنجاه و دومین سالروز به آتش کشیدن مسجدالاقصی، مراسمی را برگزار کردند که نیروهای رژیم اشغالگر اسرائیل به سرکوب این تجمع پرداخته و طی آن، بیش از 41 فلسطینی زخمی شدند.

پربیننده ترین خبرها