فهرست دولت جدید لبنان امروز به رئیس‌جمهور ارائه می‌شود

فهرست دولت جدید لبنان امروز به رئیس‌جمهور ارائه می‌شود
پنج‌شنبه 4 شهريور 1400 - 18:23

پس از گزارش‌های روز گذشته منابع لبنانی مبنی بر لغو دیدار مأمور تشکیل کابینه این کشور با رئیس‌جمهور، شبکه «المیادین» خبر داد که اسامی وزیران امروز به رئیس‌جمهور تحویل داده خواهد شد.

العالم ـ لبنان

منابع لبنانی، بعدازظهر امروز (پنجشنبه)، خبر دادند که «نجیب میقاتی» مأمور تشکیل کابینه جدید لبنان با «میشل عون» رئیس جمهور این کشور دیدار خواهد کرد.

رسانه های عربی گزارش داده اند، این دیدار که روز گذشته لغو شده بود، عصر امروز به وقت لبنان در کاخ بعبدا (مقر ریاست جمهوری) صورت خواهد گرفت.

پیش از این، ام تی وی خبر داده بود که قرار بود مأمور تشکیل کابینه، روز گذشته، فهرست وزیران پیشنهادی خود را به رئیس‌جمهور لبنان ارائه دهد؛ اما بنا به دلایلی نامعلوم این اقدام صورت نگرفت و به زمان دیگری موکول شد.

ام تی وی همچنین خبر داده بود که مأمور تشکیل کابینه نام دو وزیر را برای وزارت دادگستری لبنان پیشنهاد داده است تا شخص رئیس جمهور خود یکی از آن‌ها را انتخاب کند.

به گزارش فارس، این گزارش در حالی منتشر شده است که میشل عون رئیس‌جمهور لبنان، روز دوشنبه هفته جاری، در سخنانی در کاخ «بعبدا» گفت که امیدوار است به زودی اتفاقات خوبی در راستای تشکیل دولت لبنان روی دهد.

«وئام وهاب» رئیس حزب «التوحید العربی» نیز در حساب کاربری خود در شبکه فیس بوک پیش‌بینی کرده بود که نجیب میقاتی نخست‌وزیر مأمور به تشکیل کابینه لبنان لیست کامل وزرای پیشنهادی خود را روز سه‌شنبه ارائه دهد.

پربیننده ترین خبرها