امیر حاتمی: با بیش از ۴۲ کشور رابطه صادراتی داریم و پهپادهای ما مورد استقبال کشورهاست

امیر حاتمی: با بیش از ۴۲ کشور رابطه صادراتی داریم و پهپادهای ما مورد استقبال کشورهاست
يکشنبه 7 شهريور 1400 - 10:31

وزیر سابق دفاع گفت: سال ۹۹ دو برابر سال ۹۸ صادرات دفاعی داشتیم و این علیرغم همه دشمنی‌ها بدست آمده است؛ امروز با بیش از ۴۲ کشور رابطه خوب صادراتی داریم و پهپادهای ما مورد استقبال سایر کشورها است.

العالم - ایران

امیر حاتمی وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز در مراسم معارفه وزیر جدید دفاع طی سخنانی اظهار داشت: در حوزه رزم زمینی بیش از 300 محصول در دوران چهار سال گذشته تولید شد.

وی ادامه داد: در حوزه رزم موشکی بالستیک و کروز هم اقدامات بسیار خوبی انجام شده است. در حوزه‌های پدافندی هوایی و الکترونیک و جنگ الکترونیک هم امروز از وضعیت بسبار خوبی بهره‌مند هستیم.

امیر حاتمی ادامه داد: چهار سال گذشته دوره حمایت از حوزه رزم هوایی بود و اتفاقات خوبی در حوزه هواپیماهای آموزشی و پهپادها به وقوع پیوست. همچنین در حوزه پشتیبانی از محور مقاومت و با تلاش رزمندگان این جبهه و حمایت‌های صورت گرفته امروز شاهد ارتقا توان دفاعی این جبهه هستیم.

وی با اشاره به دیپلماسی دفاعی و صادرات محصولات دفاعی گفت: سال 99 دو برابر سال 98 صادرات دفاعی داشتیم و این علیرغم همه دشمنی‌ها بدست آمده است. ما امروز با بیش از 42 کشور رابطه خوب صادراتی داریم و پهپادهای ما مورد استقبال سایر کشورها است.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها