انجمن‌ دفاع از قربانیان‌ تروریسم حمله به فرودگاه‌ کابل را محکوم کرد

انجمن‌ دفاع از قربانیان‌ تروریسم حمله به فرودگاه‌ کابل را محکوم کرد
يکشنبه 7 شهريور 1400 - 10:17

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم در بیانیه ای حمله به فرودگاه کابل را محکوم کرد.

العالم ـ آسیا

بنابر گزارش انجمن دفاع از قربانیان تروریسم، در بیانیه‌ این انجمن در محکومیت حمله به فرودگاه کابل آمده است: در روزهای گذشته انفجاری مهیب در نزدیکی فرودگاه کابل قریب چهارصد کشته و زخمی برجای گذاشت. این جنایت در حالی رخ می‌دهد که نیروهای آمریکایی پس از بیست سال مداخله نظامی بی‌ثمر در حال ترک کامل کشور افغانستان هستند و اشغالگری طولانی مدت آنها برای مردم افغانستان ارمغانی جز گسترش ناامنی و ویرانی زیرساختها و هزاران هزار کشته و زخمی و آواره در برنداشته است.

این بیانیه افزود: انجمن دفاع از قربانیان تروریسم با محکومیت این جنایت و ابراز همدردی با بازماندگان و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان از سازمان ملل می‌خواهد با همکاری کشورهای منطقه، بزرگان و نخبگان کشور افغانستان هر چه زودتر با انتخابات، زمینه تشکیل دولتی مردمی برای مردم ستمدیده افغانستان را فراهم کند در غیر این صورت باید منتظر تکرار فجایع غم‌بارتری از گروه‌های تروریستی در این کشور باشیم.

بر اثر حملات انتحاری پنجشنبه شب در میان مردم و نظامیان آمریکایی در نزدیکی فرودگاه کابل که گروه تروریستی داعش مسوولیت آن را پذیرفت، تاکنون ۱۷۰ کشته و صدها نفر زخمی شده‌اند.

پربیننده ترین خبرها