شهید"عدنان الشرفا" نقاب از واقعیت "اصلاحات" بن سلمان برداشت

شهید
چهارشنبه 17 شهريور 1400 - 23:47

جنایت فجیع مقامات سعودی در قتل "عدنان الشرفا " فعال جوان سعودی از طریق اعدام او به شیوه گروه وهابی داعش، بار دیگر نقاب از چهره دروغگو و دغلکار رسانه های سعودی و وابسته به سعودی و شرکت های روابط عمومی غربی که به دنبال پاک کردن آثار جرم و جنایت از چهره محمد بن سلمان ولیعهد سعودی هستند، برداشت.

العالم کشکول

به دور از دروغ های همه رسانه های سعودی و وابسته به سعودی، این شهید گردن زده شده، هیچ گناهی نداشت جز این که در زمینه آزادی نظر و عقیده فعالیت می کرد و از آزادی بیان در عربستان حمایت می کرد و با قیام مردم بحرین علیه استبداد و تبعیض رژیم آل خلیفه همراهی کرده بود. به این دلیل، دستگاه قضایی وهابی حکمی مبنی بر جدا کردن سر از بدن او صادر کرد.

شیعه بودن شهید عدنان الشرفا، از نظر قانون وهابی، از خطرناک ترین "جنایت هایی " بود که وی مرتکب شده بود. وی به جرم شیعه بودن به ضرب شمشیر گردن زده شد و تمام آنچه در کیفرخواست وی مطرح شده بود، اقدام به قاچاق اسلحه از عربستان به خارج و بالعکس و فعالیت در یک باند تروریستی بود.. این اتهامات با هدف سرپوش گذاشتن بر کینه وهابیت از پیروان اهل بیت علیهم السلام و همه کسانی است که خواهان آزادی ، عدالت و اصلاحات واقعی در عربستان هستند ، نه اصلاحات دروغین بن سلمان.

نویسنده این مطالب، نیازی به بیان ادله ای درباره میزان کینه وهابی ها به این شهید ندارد، این کینه به نوبه خود، نشان دهنده واقعیت بن سلمان است که با دیگر شاهان سعودی تفاوتی ندارد، حتی می توان گفت که بن سلمان از آنان خونریزتر و کینه توزتر است و صرفا به صدور 9 سال حبس برای عدنان الشرفا و شکنجه او به روش های مختلف برای گرفتن اعتراف از او اکتفا نکرد و بعد از این همه سال، به گردن زدن وی با شمشیر اقدام کرد ، بدون اینکه خانواده اش از اعدامش خبر داشته باشند و بدون اینکه قبل از اعدام، برای اخرین بار بتوانند چهره وی را ببینند و فجیع تر از همه این ها، اینکه ، جسد وی را مخفی کردند و برای دفن کردن به خانواده اش تحویل نداده اند.

مساله قابل توجه این است که بن سلمان که مدعی است به تغییر در سیاست های خود و به اصلاحات روی آورده است، از آغاز امسال تا کنون 50 نفر را اعدام کرده که این تعداد اعدام ها دو برابر اعدام های سال گذشته است و این مساله ، نشان می دهد که عربستان به شمشیر و اره روی آورده است ، نه آنگونه که اختاپوس رسانه ای وابسته به بن سلمان تبلیغ می کنند، به اصلاحات !

پربیننده ترین خبرها