مشعل : "شمشیر قدس" ما را به آزادسازی نزدیک کرد

مشعل :
جمعه 19 شهريور 1400 - 20:35

رئیس جنبش حماس در خارج از فلسطین گفت: نبرد "شمشیر قدس " ما را بیش از پیش به هدف خود یعنی آزادسازی فلسطین نزدیک کرد. ما وارد مرحله آزادسازی شدیم و کمترین کاری که می‌ توان انجام داد، حمایت از ملت فلسطین در غزه، کرانه باختری و قدس است. ​​​​​​​

العالم - فلسطین

به گزارش شبکه العالم ، «خالد مشعل» رئیس حماس در خارج از فلسطین امروز در سخنانی در همایش" طلیعه داران بیت المقدس " که از سوی ائتلاف جهانی حمایت از قدس و فلسطین به مدت دو روز و در شهر استانبول ترکیه درحال برگزاری است، گفت: نجات ۶ اسیر فلسطینی از زندان رژیم صهیونیستی علیرغم عدم برخورداری از هیچ ابزار و امکاناتی معجزه خداوند است. ما امروز با تونل‌ها با دشمن مبارزه می‌کنیم؛ تونل سلاح و حفظ آن، تونل موشک‌ها، تونل حمایت از رزمندگان وتونل‌های آزادی، ما نیازی به بمب اتم نداریم، چرا که خداوند ما را یاری می ‌کند.

وی ادامه داد: ما وارد مرحله آزادسازی شده ایم و کمترین کاری که می توانیم انجام دهیم، حمایت از ملت فلسطین به شکل های مختلف در غزه، کرانه باختری و قدس است.

رئیس حماس درخارج از فلسطین تصریح کرد: ملت فلسطین با وجود نبود امکانات و به رغم محاصره و گرسنگی، موشک ساخته و زیر زمین انبار کرده تا عمق اراضی دشمن را با آن به لرزه درآورد.

وی افزود: اراده بر هر مانعی غالب خواهد شد و با وجود محاصره و فشارها، در غزه سلاح‌هایی ساخته شده که با پیشرفته‌ترین سلاح‌هایی که آمریکا در اختیار دشمن غاصب صهیونیستی قرار داده است، برابری می ‌کند.

مشعل در پیامی به کسانی که این توهم را دارند که عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل و سازش با این رژیم ، دستاوردهایی تاکتیکی را برای آنان به دنبال خواهد داشت، گفت این، توهمی بیش نیست.

وی ضمن هشدار درباره طرح های عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر اسرائیل گفت : آنچه ماندنی است، حق و سرزمین و ملت فلسطین هستند و این رژیم خواهد رفت، همان گونه که آمریکا ذلیل و شکست خورده از افغانستان رفت.

پربیننده ترین خبرها