در گفتگو با العالم مطرح شد:

پیام ناوگان ایرانی به جهانیان از زبان فرمانده نیروی دریایی

پیام ناوگان ایرانی به جهانیان از زبان فرمانده نیروی دریایی
يکشنبه 21 شهريور 1400 - 12:25

امیر دریا دار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت که مهم ترین پیام ماموریت دریانوردی ناوگان ارتش در آب های آزاد و اقیانوس ها این است که دشمنان باید دست از ستیز با ایران بردارند و توجهشان را به امور خود معطوف کنند و به ایران احترام بگذارند، زیرا ملت ایران در مقابل تحریم تسلیم نمی شوند.

العالم- ایران

امیر دریادار ایرانی پس از مراسم استقبال از ناوگروه ایرانی در بندرعباس، طی گفتگوی اختصاصی با شبکه العالم گفت:" با اطمینان می گویم که ملت ایران در مقابل دشمن می ایستد. در این ماموریت ناوگان ایرانی به حیاط پشتی آمریکا رسید. مسئله مهم این است که این ناوگانی از کشتی ها، رزمناوها و ناوشکن هایی تشکیل شده که به دست جوانان ایرانی و دانش ایرانی ساخته شده و پرچم ایران در هر کجا که لازم باشد به اهتزاز در می آید".

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود:" به کشورهای همسایه می گوییم که با همکاری یکدیگر می توانیم به هرگونه حمله آسیب زننده به امنیت منطقه پاسخ دهیم و در مقابل هرگونه تلاش برای ضربه زدن به امنیت و ثبات منطقه ایستادگی کنیم".

گفتنی است که ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد ناوگروهی با همراهی ناوشکن سهند و ناوبندر مکران پس از دریانوردی در دریاهای آزاد و اقیانوس‌ها به آب های ملی ایران بازگشتند.

این ناوگروه، دوازدهم اردیبهشت با هدف ارتقای اقتدار دریایی، تامین امنیت خطوط دریانوردی و تقویت دیپلماسی دریایی راهی ماموریت دریانوردی در اقیانوس هند، اطلس جنوبی و شمالی شد و با اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی حامل پیام صلح و دوستی ملت بزرگ ایران بود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی با تبریک بازگشت مقتدرانه و عزت‌آفرین ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش از مأموریت تاریخ‌ساز دریانوردی پهنه‌ اقیانوس اطلس، از فرمانده و یکایک کارکنان آن قدردانی کردند.

پربیننده ترین خبرها