حماس: حمله به غزه هرگز نمی‌تواند اراده مقاومت فلسطین را بشکند

حماس: حمله به غزه هرگز نمی‌تواند اراده مقاومت فلسطین را بشکند
يکشنبه 21 شهريور 1400 - 14:05

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به حمله جدید رژیم صهیونیستی به غزه، تأکید کرد که این تجاوزات هرگز اراده مقاومت فلسطین را نخواهد شکست.

العالم - فلسطین اشغالی

«فوزی برهوم» سخنگوی جنبش حماس امروز یکشنبه گفت که تشدید حملات رژیم صهیونیستی به غزه در ادامه تجاوزات مستمر این رژیم علیه ملت فلسطین و تلاشی برای صدور بحران‌های داخلی این رژیم از طریق بمباران، شهرک‌سازی و یهودی‌سازی است.

برهوم افزود که این تجاوزات رژیم صهیونیستی هرگز نمی‌تواند اراده ملت فلسطین و انتفاضه آن در تمامی شهرها و شهرک‌های فلسطینی را بشکند.

به نوشته روزنامه «القدس العربی»، برهوم افزود که مقاومت فلسطین همچنان به مدیریت میدان نبرد با رژیم اشغالگر اسرائیل ادامه خواهد داد و این رژیم هرگز نخواهد توانست اراده مقاومت را بشکند یا معادلات و قواعد درگیری که مقاومت با زور آن را تحمیل می‌کند، تغییر دهد.

رسانه‌های فلسطینی و صهیونیستی بامداد امروز یکشنبه از شنیده‌شدن صدای انفجار مهیب در نوار غزه خبر دادند.

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که یک پایگاه متعلق به حماس در مرکز نوار غزه هدف حمله هواپیمای بدون سرنشین صهیونیست‌ها قرار گرفته است.

روزنامه «جروزالم پست» نیز نوشت که این حمله به بهانه شلیک راکت از نوار غزه به سمت شهرک صهیونیست‌نشین «سدیروت» انجام شده است.

فارس

پربیننده ترین خبرها