سعودی به خاطر شکست در یمن مسافران را به قتل می رساند

سعودی به خاطر شکست در یمن مسافران را به قتل می رساند
يکشنبه 21 شهريور 1400 - 19:00

مزدوران آل سعود که در جبهه های جنگ در برابر انصارالله یمن شکست خورده اند، عبدالملک السنبانی مسافر یمنی را در فرودگاه یمن به اتهام اینکه از رهبران این جنبش است، به قتل رساندند.

العالم - درگوشی

انصارالله این اقدام را جنایت علیه بشریت دانست و تاکید کرد که هر گونه گفت وگو با اشغالگران قبل از توقف تجاوز به یمن و پایان محاصره امکان پذیر نیست.

روزنامه های الایام و الامناء وابسته به شورای انتقالی قبل از قتل السنبانی ادعا کرده بودند که یک عضو انصارالله با مقدار زیادی دلار بازداشت شده است اما 2 روز بعد جسد این شخص که بر اثر شکنجه و به ضرب گلوله به قتل رسیده بود، از زندان خارج شد.

همزمان انیس الشریک رئیس دیدبان حقوق بشر اعلام کرد که 4 دانشجو در فرودگاه عدن توسط نیروهای شورای انتقالی جنوبی وابسته به امارات به اتهام های واهی بازداشت شده اند لذا آزادی فوری شان را خواستار شد.

این اقدامات در حالی انجام می شود که ائتلاف آل سعود به محاصره مردم یمن، جلوگیری از فرود هواپیما در فرودگاه صنعا، ورود کشتی های حاوی سوخت به بندر الحدیده و کمکهای انسان دوستانه به مردم یمن از گذرگاههای زمینی ادامه می دهد.

کارشناسان معتقدند که ائتلاف به منظور سرپوش گذاشتن بر شکست هایش در برابر انصارالله یمن، به بهانه های واهی اقدام به بازداشت یا قتل و غارت مسافرین و ادامه محاصره مردم یمن کرده تا تمام اقشار این کشور را وادار به تسلیم کند اما با شکست مواجه خواهد شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها