عملیات جستجوی اسرای جلبوع چند میلیون دلار برای تل‌آویو آب خورده است؟

عملیات جستجوی اسرای جلبوع چند میلیون دلار برای تل‌آویو آب خورده است؟
جمعه 26 شهريور 1400 - 18:32

یک وب‌سایت صهیونیستی اعلام کرد، بسیج هزاران نیرو برای یافتن اسرای فراری از زندان جلبوع تا کنون 31 میلیون دلار برای این رژیم خرج برداشته و با توجه به اینکه دو نفر از اسرا هنوز آزادند این هزینه‌ها همچنان ادامه دارد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

وب‌سایت صهیونیستی « mako» هزینه‌ای که برای جستجو و یافتن اسرای فراری از زندان «جلبوع» خرج می‎ شود، را تشریح کرد.

بر اساس این گزارش، هزینه هر روز جستجو برای یافتن دو اسیری که هنوز آزاد هستند ما بین ۱۰ الی ۲۰ میلیون شِکِل (واحد پول رژیم صهیونیستی) است.

در ادامه این گزارش آمده، عملیات جستجو که با مشارکت هزاران نیروی پلیس و غیره ادامه دارد تا کنون ۱۰۰ میلیون شکل (حدود ۳۱ میلیون دلار) برای رژیم صهیونیستی خرج برداشته است.

به گزارش فارس، شش اسیر فلسطینی پانزدهم شهریور موفق شدند از طریق حفر تونل در زندان فوق امنیتی جلبوع واقع در شمال فلسطین اشغالی، از زندان فرار کنند. رژیم صهیونیستی از همان ساعات اولیه با صدها نیرو جستجو برای پیدا کردن این اسرا را آغاز کرد و تا کنون چهار نفر از این اسرا را بازداشت کرده است.

در همین ارتباط هفته جاری درگیری‌هایی با نظامیان رژیم صهیونیستی در ایست بازرسی «الجلمه» (حدفاصل جنین و اراضی اشغالی ۱۹۴۸) و در مناطق مختلف جنین رخ داد و رژیم صهیونیستی همچنان به دنبال بازداشت دو اسیر باقی مانده یعنی «ایهم کممجی» و «مناضل انفیعات» است.

پربیننده ترین خبرها