محمد اسلامی در مسکو/ خواسته جدید آمریکا بی اعتبار است

محمد اسلامی در مسکو/ خواسته جدید آمریکا بی اعتبار است
سه شنبه 6 مهر 1400 - 12:19

رئیس سازمان انرژی اتمی در بدو ورود به مسکو تصریح کرد: ادعای آمریکا درباره ضرورت دسترسی آژانس به کارگاه ساخت قطعات سانتریفیوژ ستای کرج مردود و بی اعتبار است.

العالم - ایران

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به منظور دیدار و گفت و گو با همتای روسی خود، آلکسی لیخاچف، رئیس شرکت دولتی روس اتم، روزسه شنبه وارد مسکو شد و مورد استقبال کاظم جلالی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو، اعضای سفارت و مسئولین شرکت دولتی روس اتم قرا گرفت.

محمد اسلامی در بدو ورود به مسکو گفت: ادعای آمریکا درباره ضرورت دسترسی آژانس به کارگاه ساخت قطعات سانتریفیوژ ستای کرج مردود و بی اعتبار است.

محمداسلامی افزود: واشنگتن در جایگاهی نیست که در زمینه نحوه همکاری ایران و آژانس اظهارنظر کند.
متاسفانه آژانس نیز تحت فشار آمریکا و رژیم صهیونیستی، برخورد سیاسی را جایگزین همکاری فنی کرده است.
محمد اسلامی در سفر دور روزه خود به روسیه قرار است با الکسی لیخاچوف مدیرعامل سازمان دولتی انرژی اتمی روسیه موسوم به روس‌اتم و برخی مقامات عالی رتبه سیاسی این کشور گفتگو کند. وی در بدو ورود به مسکو گفت: این سفر در تداوم رایزنی‌های منظم بین تهران و مسکو و با هدف توسعه و تقویت همکاری‌های دو کشور در زمینه انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای انجام می‌شود.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در سفر به مسکو، آخرین تحولات و همکاری های سازمان انرژی اتمی ایران و شرکت دولتی روس اتم را مورد گفتگو و تبادل نظر قرارخواهد داد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها