عراق، رقابت انتخاباتی میان وطن دوستان و اشغالگران

عراق، رقابت انتخاباتی میان وطن دوستان و اشغالگران
چهارشنبه 14 مهر 1400 - 22:20

رقابت پرشوری در دو عرصه سیاسی و رسانه ای در عراق جریان دارد تا جشن انتخابات زودهنگام پارلمانی دهم اکتوبر را به ثمر برساند.

العالم- کشکول

هم زمان با اشتیاق همه طیف های مردم عراق به مرحله پس از انتخابات که به ظهور عراقی جدید و خالی از فساد در آن امیدوارند، آمریکا نیروهایش را علیه الحشدالشعبی و مقاومت اسلامی بسیج می کند تا این گروه های مقدس را که همواره نقشه‌های آمریکاییصهیونیستی و مزدورانشان در عراق و منطقه را نقش بر آب کرده اند، به انحلال بکشاند.

ناظران مسائل عراق اظهار می کنند که بسیج آمریکایی علیه الحشدالشعبی هم زمان با انتخابات پارلمانی اتفاق افتاده و هدف آن، مسدود کردن راه تهران، دمشق و بیروت است که بزرگ ترین محور مقابله با سلطه جهانی بر منطقه به شمار می روند.

رای دهندگان عراقی می توانند به شخصیت های تحمیل شده توسط آمریکا رای بدهند و در انتخاب نامزدهای الحشدالشعبی و فرماندهان آن که عراق را از چنگال تروریسم رها کرده اند نیز آزادند. اکنون آنها می توانند با رای خود پروژه آمریکایی-صهیونیستی-سعودی در عراق و حتی منطقه را پایان دهند.

در سایه دوگانگی موجود میان رای دهندگان عراقی، دو مرجع دینی بزرگ سید علی سیستانی و سید حائری، با صدور فتوا بر ادعاهای اذناب آمریکا در عراق و منطقه خط بطلان کشیدند و مردم را به انتخاب فرد اصلح چه وابسته به مقاومت عراق باشد چه به صورت مستقل کاندید شده باشد، دعوت کردند.

سید حائری طی بیانیه ای مردم را به دوری از هرآنکس که برای ماندن آمریکا در عراق تبلیغ می کند و خواستار عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است، تشویق کرد.

کاندیداهای مقاومت اسلامی که دریافتند با مشارکت خود در انتخابات می توانند راه آزادسازی عراق از چنگال دشمنان خارجی را ادامه دهند، نسبت به افتادن در دام اشغالگران آمریکایی و اذنابشان هشدار دادند و فداکاری های فرماندهان حشدالشعبی و جناح های دیگر مقاومت اسلامی در عراق ازجمله شهید ابو مهدی المهندس را به یاد مردم آوردند.

طی روزهای گذشته، کنفرانس عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در اربیل خشم ملت عراق را برانگیخت. در این کنفرانس پرده از چهره هایی که پروژه آمریکایی-صهیونیستی-سعودی را در منطقه و عراق ترویج می کنند،برداشته شد.

در نهایت می توانیم بگوییم که عراق با مقاومت اسلامی خود به افراد شرافتمندی تکیه می کند که آینده ساز کشور باشند، آینده ای که با پروژه های دروغین و با هدف تامین منافع جاه طلبانه دشمنان به خطر افتاده بود.

پربیننده ترین خبرها