طواف تمسخر آمیز صهیونیست ها بر کعبه+ ویدئو

جمعه 7 آبان 1400 - 17:42

کاربران شبکه های اجتماعی ویدئویی از طواف عجیب و نامتعارف برخی افراد دور خانه خدا را منتشر کردند؛ برخی از کاربران می گویند که این افراد یهودی هستند و مقامات سعودی به آنها اجازه ورود به حرم مکی را داده اند.

العالم ـ عربستان سعودی

طبق این ویدئو، برخی افراد در حالی که سرخود را تکان می دادند و صداهایی شبیه به نفس نفس زدن از خود درمی آوردند، دور کعبه طواف می کردند. در توضیح این ویدئو نوشته شده است که "یهودیان بر کعبه طواف می کنند و مناسک یهودی خود را در میان مسلمانان به اجرا درمی آورند".

این ویدئو دهها هزار بازدید کننده در فیسبوک و توییتر و یوتیوب داشته است.

برخی ناظران این مساله را بعید ندانستند؛ بویژه که نظام سعودی تدابیری به منظور منع ورود مسلمانان برای ادای مناسک حج به بهانه هایی واهی مانند کرونا و غیره اتخاذ کرده بود.

کنفرانس "وحدت اسلامی؛ فرصت ها و چالشها" پیش از این تاکید کرده بود که در مکه مکرمه، فسق و فجور بی سابقه ای رخ می دهد. این کنفرانس مظاهر فسق و فجور و فساد را که نظام سعودی در حرمین شریفین به بهانه تفریح و سرگرمی ترویج می کند، به شدت محکوم کرد و از علمای حرمین شریفین و نیز از کشورهای سازشکار خواست تا به مسئولیت ها و وظایف خود در امر به معروف و نهی از منکر و گفتن کلمه حق و راستین عمل کنند. تولیت نظام عربستان بر حرمین شریفین و اماکن مقدسه ساقط است و بر علمای امت واجب است تا سخن حق را بر زبان بیاورند.

پربیننده ترین خبرها