رهبر انصارالله: دشمنان با اختلاف‌افکنی در پی تسلط بر مردم یمن هستند

رهبر انصارالله: دشمنان با اختلاف‌افکنی در پی تسلط بر مردم یمن هستند
دوشنبه 8 آذر 1400 - 23:08

رهبر انصارالله گفت که دشمنان با فتنه‌افروزی و اختلاف‌افکنی بین مردم یمن، در پی تسلط بر آنان هستند و ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی نیز جنایت وحشیانه‌ای در الحدیده مرتکب شدند.

العالم _ یمن

سید عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن شامگاه امروز دوشنبه میزبان یک هیأت از قبایل استان البیضاء بود.

وی افزود: ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی استان البیضاء را هدف قرار داد و مردم آن آسیب دیدند.

وی تصریح کرد، نشستها و دیدارهایی که بین مردم یمن صورت می‌گیرد، تصویر واقعی برادری، همکاری و توافق ملت یمن را نشان می‌دهد.

رهبر انصارالله با بیان اینکه فرصت برای تقویت همکاری، صلح اجتماعی، امنیت و ثبات در البیضاء فراهم شده است، خاطر نشان کرد، دشمنان با فتنه‌افروزی و اختلاف‌افکنی بین مردم یمن، در پی تسلط بر آنان هستند.

الحوثی ادامه داد: «خواستار تقویت صلح عمومی و حل مشکلات مربوط به اختلافات است... خواستار همکاری حکومت و جامعه برای ارائه خدمات هستیم».

وی به مسئله بیرون راندن انگلیس استعمارگر از خاک یمن اشاره و تأکید کرد که روز ۳۰ نوامبر، صفحه روشنی در تاریخ یمن است. این تاریخ، روز استقلال یمن از استعمار انگلیس بوده است.

رهبر انصارالله درباره جنایتهای ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی هم گفت که جنایت این ائتلاف در «الحدیده، وحشی بودن آن را نشان داد؛ به ویژه زمانی که یک جنین را از شکم مادرش خارج کردند و یک خانواده فقیر را هدف قرار دادند».

الحوثی در پایان گفت که قتل اسرا نیز یک جنایت شنیع است که با همه قوانین در تضاد است.

پربیننده ترین خبرها