بنیامین نتانیاهو به لطف ایران همچنان در رسانه ها حضور دارد!

بنیامین نتانیاهو به لطف ایران همچنان در رسانه ها حضور دارد!
سه شنبه 16 آذر 1400 - 16:14

بنیامین نتانیاهو؛ نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی با ادعای این موضوع که اعضای خانواده‌اش هدفی برای ترور هستند، خواستار تمدید گارد امنیتی برای مدت ۶ ماه شد!

العالم - فلسطین

یدیعوت آحرونوت گزارش داد نتانیاهو با این ادعا که افراد خانواده اش در معرض ترور از سوی ایران و دیگر کشورهای دشمن این رژیم هستند، در مانوری رسانه ای خواهان تمدید حفاظت امنیتی آنان به مدت 6 ماه شد.

برخی منابع آگاه اعلام کردند این مانور رسانه ای جدید تلاشی برای ادامه حضور در رسانه های صهیونیستی چند ماه پس از پایان حیات سیاسی وی است

نتانیاهو متهم به دریافت رشوه و خیانت در امانت است، تدابیر شدید امنیتی که ساره همسر نتانیاهو، و یائیر و آونرپسران وی در 12 سال گذشته از آن برخوردار بوده اند، در 13 دسامبر برداشته خواهد شد.

نتانیاهو از سال 2009 تا 2021 نخست وزیر رژیم صهیونیستی بود.

برخی رسانه های عبری اعلام کردند: نکته ای که نتانیاهو بر آن تمرکز کرده ممکن است ارتباط بین مأموریت او و ترورهای خارج از سرزمین‌های اشغالی در دوران تصدی مسئولیت‌اش، به ویژه ترور دانشمندان هسته‌ای ایران و فعالان ارشد حماس و حزب‌الله باشد .

با آغاز وظایف دولت بنت، در ژوئن گذشته، کمیته وزارتی مرتبط با امور دستگاه امنیتی عمومی رژیم صهیونیستی «شاباک» تصمیم گرفت مدت زمان حفاظت خانواده نتانیاهو که از پایان ماموریتش یک سال بود را به 6 ماه کاهش دهد.

یگان ماگن (مسئول تامین امنیت شخصیت ها در دفتر نخست وزیری) وظیفه تامین امنیت همسر و دو پسر نتانیاهو و همچنین حفاظت از وزرا را بر عهده دارد.

در مورد نتانیاهو باید گفت که او به عنوان نخست وزیر سابق دارای تیم حفاظتی قوی و یک خودروی زرهی با راننده به مدت 20 سال از پایان دوره نخست وزیری است.

با این وجود شبکه 12 عبری اعلام کرد بعید است درخواست نتانیاهو پذیرفته شود و دستگاه شاباک از وی هیچ مدرک جدیدی برای تهدید نخواسته است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها