چرا رژیم صهیونیستی اکنون به نقش خود در ترور شهید سلیمانی اعتراف کرد؟

چرا رژیم صهیونیستی اکنون به نقش خود در ترور شهید سلیمانی اعتراف کرد؟
چهارشنبه 1 دی 1400 - 22:02

تامیر هایمان رئیس سابق سازمان اطلاعات ارتش صهیونیستی در گفت وگو با مجله اسرائیلی مابات مالام اعتراف کرد که موساد در ترور شهید سلیمانی نقش داشته است. 

العالم – کشکول

این اعتراف چند روز پس از اعتراف دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا بیان شد که گفته بود اسرائیل از وی برای ترور شهید سلیمانی سوء استفاده کرده است. موضوعی که به بروز تنش میان واشنگتن و تل آویو انجامیده است.

واقعیت آن است که این تنش در اصل اختلاف میان دزدان بر سر تقسیم غنایم است به این دلیل که همه می دانند آمریکا و رژیم صهیونیستی در جنایت علیه ملت های منطقه و محور مقاومت شریک هستند و اسرائیل هیچ کاری را بدون چراغ سبز آمریکا و آمریکا نیز هیچ جنایتی را بدون هماهنگی با اسرائیل انجام نمی دهد و دست هر دو به خون آزادیخواهان منطقه آلوده است.

اعتراف اسرائیل در واقع پس از تهدید ترامپ انجام شد که گفت قصد دارد جزییات بیشتری را در این زمینه افشا کند که در اصل هدفش آن است که اسرائیل را مسئول این ترور معرفی نماید.
اعتراف رژیم صهیونیستی به نقشش در این جنایت عجیب نیست بلکه عجیب آن است که چرا این همه برای چنین اعترافی تاخیر شده است، آنهم درباره ترور شخصی مانند شهید سلیمانی که ارتش های صهیونیستی و آمریکا را در منطقه خوار و ذلیل کرد و توطئه هایشان در لبنان، سوریه، عراق و منطقه را خنثی نمود.

کارشناسان معتقدند که این اعتراف پس از تحولات نظامی و امنیتی منطقه انجام شده که به نفع رژیم صهیونیستی نیست و باعث نابودی توان بازدارندگی این رژیم شده است آن هم همزمان با عزم آمریکا برای خروج از منطقه که عامل نگرانی رژیم صهیونیستی است و به این شکل اسرائیل در تلاش است که وانمود کند هنوز همپیمان واقعی آمریکا در منطقه و مهمترین شریکش در تمام جنایات است پس آمریکا نباید اسرائیل را مانند سایر همپیمانانش در منطقه تنها بگذارد.

پربیننده ترین خبرها