تأکید تشکیلات خودگردان بر مقابله با تجاوزات شهرک‌نشینان صهیونیست

تأکید تشکیلات خودگردان بر مقابله با تجاوزات شهرک‌نشینان صهیونیست
دوشنبه 6 دی 1400 - 12:58

سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین تأکید کرد که ملت فلسطین هرگز اجازه استمرار تجاوزات شهرک‌نشینان صهیونیست علیه فلسطینیان را نخواهد داد.

العالم - فلسطین اشغالی

«نبیل ابوردینه» سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین با اشاره به اینکه ملت فلسطین هرگز اجازه استمرار تجاوزات شهرک‌نشینان و رژیم اشغالگر را نخواهد داد، گفت که فلسطینیان تمامی ابزارهای لازم برای دفاع از حقوق خود را در اختیار دارند.

ابوردینه تصریح کرد که گروه‌های عضو سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) از جمله جنبش فتح همچنان به قانون بین‌المللی پایبند هستند حال آنکه کابینه رژیم اشغالگر و شهرک‌نشینان اصرار بر نقض آن دارند.

وی تداوم تجاوزات تروریستی شهرک‌نشینان علیه ملت فلسطین را که آخرین مورد آن نیز تجاوزات تروریستی علیه روستاهای برقه، سبسطیه و بزاریا و زخمی شدن بیش از ۲۵۰ فلسطینی بود، محکوم کرد.

طبق گزارش وبگاه «الیوم السابع»، ابوردینه تأکید کرد که ملت فلسطین همچنان پایدار و پایبند به حقوق مشروع و مواضع قاطع خود در حمایت از قدس و عدم مشروعیت‌بخشی به شهرک‌های صهیونیستی، باقی خواهد ماند.

وی اشاره کرد که در صورت اصرار کابینه رژیم صهیونیستی بر تداوم سیاست‌های تجاوزکاران علیه ملت فلسطین و استمرار سکوت جامعه بین‌المللی در برابر این جنایت‌ها، در جلسه آتی شورای مرکزی فتح تصمیمات جدیدی اتخاذ خواهد شد که آغازگر مرحله جدید در منطقه باشد.

او وضعیت کنونی فلسطین در نتیجه سیاست‌های رژیم اشغالگر در اراضی اشغالی را «بازی با آتش» خواند و از جامعه جهانی و آمریکا خواست تا به تعهدات قانونی خود برای ایجاد توازن و حفظ روابط با ملت فلسطین پایبند باشند.

فارس

پربیننده ترین خبرها