پایان مرگبار سلسله تیراندازی‌ها در دو شهر آمریکا + عکس

پایان مرگبار سلسله تیراندازی‌ها در دو شهر آمریکا + عکس
سه شنبه 7 دی 1400 - 10:24

مقام‌های پلیس آمریکا خبر دادند، سلسله تیراندازی‌های یک فرد مسلح در دو شهر «دنور» و «لیکوود» ایالت کلرادو هشت کشته و زخمی بر جای گذاشت.

العالم - امریکا

مقام‌های پلیس و رسانه‌های محلی در کلرادو شامگاه دوشنبه (به وقت محلی) از پایان مرگبار تیراندازی‌های فرد مسلح در این ایالت آمریکا خبر دادند.

«نیویورک پست»، «دنور پست» و «دنور چنل» در خبرهای جداگانه از وقوع سلسله تیراندازی‌های مرگبار در دو شهر دنور و لیکوود در ایالت کارادو گزارش دادند.

طبق این گزارش‌ها، یک فرد مسلح ابتدا در حومه متروی دنور شروع به تیراندازی کرد و سپس به شهر همجوار لیکوود رفت و در آنجا هم با نیروهای پلیس درگیر شد.

بنا بر روایت رسانه‌های آمریکایی، سلسله تیراندازی‌ها در این دو شهر ایالت کلرادو با پنج کشته و سه زخمی پایان یافت. به گفته مقام‌های پلیس، فرد مسلح به ضرب گلوله نیروهای پلیس کشته شد.

در اولین تیراندازی انجام گرفته در حومه متروی دنور، دو زن کشته و یک مرد زخمی شدند. به فاصله کوتاهی از این تیراندازی، ضارب در تقاطع خیابان دوازدهم و خیابان ویلیان یک مرد را به ضرب گلوله کشت.

به دنبال این دو تیراندازی، ضارب به شهر همجوار «لیکوود» رفت و در آنجا نیروهای پلیس آمریکا با او درگیر شدند. تبلدل درگیری میان ضارب و نیروهای پلیس با دو کشته پایان یافت و ضارب هم با گلوله پلیس کشته شد.

گفته می‌شود که ضارب در لیکوود به یک کارمند فروشگاه و همچنین مامور پلیس تیراندازی کرد و آنها را زخمی کرد.

پلیس آمریکا تایید کرد که سلسله تیراندازی‌ها در دنور پایتخت کلرادو و شهر لیکوود به هم مرتبط و کار یک فرد مسلح بوده است.

نام، هویت و انگیزه فرد مسلح از این تیراندازی‌ها در دو شهر آمریکا مشخص نشده و پلیس ایالت کلرادو توضیح بیشتری در این باره نداده است.


پربیننده ترین خبرها