طبل‌های توخالی سعودی علیه یمن

طبل‌های توخالی سعودی علیه یمن
چهارشنبه 8 دی 1400 - 10:48

ماجد نعمه گفت: رسانه‌های سعودی در روزهای نخستِ جنگ ائتلاف متجاوز علیه یمن به شیوه‌ای هالیوودی عمل می‌کردند و مدعی می‌شدند که یمن طی چند هفته از هستی ساقط خواهد شد.

العالم- یمن

نعمه کارشناس سیاسی در گفت‌وگوی اختصاصی با شبکه العالم گفت: نتیجه تجاوز ائتلاف سعودی به یمن کاملا واضح است. از زمانی‌که محمد بن‌سلمان ولیعهد شد او بلافاصله در قماری برنامه‌ریزی‌نشده این جنگ را کلید زد که شکست در آن از همان ابتدا معلوم بود؛ زیرا یمن از نطر تاریخی ثابت کرده هیچ احدی نمی‌تواند آن را شکست دهد.

نعمه تصریح کرد، رژیم سعودی در همان ابتدای تجاوزش به یمن از همان کارشناسان رسانه‌ها کمک می‌طلبید ولی رسانه‌های همسو با ائتلاف که اخبار مربوط به این جنگ را پوشش می‌دهند با استقبال افکار عمومی در جهان مواجه نیستند و حتی رسانه‌های غربی نیز تقریبا کنفرانس خبری ترکی المالکی، سخنگوی رسمی ائتلاف را پوشش نمی‌دهند؛ چرا که این رسانه‌ها اتهامات علیه یمن و ادعاهای ریاض را باور ندارند.

او خاطرنشان کرد، سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی طی کنفرانسی حملات هیستریک سعودی به فرودگاه غیرنظامی صنعا و مناطق مسکونی در یمن را که به شهادت و زخمی شدن شماری یمنی از جمله زندان و کودکان منجر شد، توجیه کرد و "ایران و حزب‌الله یمن را به اعزام کارشناسان و نیروهایی به فرودگاه صنعا برای کمک به انصارالله و آموزش شلیک موشک‌های بالستیکی و پهپادها از فرودگاه به عربستان سعودی"، متهم کرد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها